"Газпром" відкриє мережу супермаркетів і фаст-фудів

Вівторок, 6 жовтня 2009, 09:30

Дочірня структура "Газпрому" ТОВ "Газторгпромбуд" відкриє мережу супермаркетів і фаст-фудов "Нарозхват".

Базою для роздрібного і ресторанного проектів послужать близько 400 магазинів і їдалень, які вже належать компанії, пише газета "Коммерсант".

Наразі вони обслуговують переважно працівників "Газпрому" і його "доньок", а після ребрендинга стануть орієнтовані на ширше коло споживачів.

Про роздрібний проект "Газпрому" журналісти видання дізналися від виконавчого директора брендингового агентства Coruna, яке завершило розробку бренду і концепції цих проектів в травні 2009 року.

Реклама:

У "Газторгпромбуді" газеті підтвердили, що проект "Нарозхват" існує, проте зв`язатися з особами, уповноваженими давати офіційні коментарі, виданню не вдалося. У самому "Газпромі" на офіційний запит газети також не відповіли.

Тим часом у базі Роспатенту бренд "Нарозхват" зареєстрований на ТОВ "Газторгпромбуд" 24 липня 2009 року за класами "послуги оптової і роздрібної торгівлі" та "кафе; кафетерії; ресторани; послуги барів".

Більшість магазинів і їдалень, приналежних ТОВ "Газторгпромбуд", розташовані в Сибіру та на Уралі. Приміщення, в яких вони розташовані, виділялися "Газпрому" ще за радянських часів - в першу чергу для організації місць громадського харчування для працівників за низькими цінами.

Експерти розійшлися в оцінках планів "Газпрому" запустити мережу супермаркетів для середнього класу під брендом "Нарозхват" і однойменну мережу швидкого харчування.

Відсутність докладної інформації щодо цього проекту і непрофільність бізнесу примушують аналітиків сумніватися щодо серйозних планів компанії у сфері рітейлу, проте наявність значних фінансових ресурсів і вдалий час для входження на ринок можуть принести успіх роздрібному проектові "Газпрому", вважають вони.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!