Криза вдарить по новорічних корпоративах

П'ятниця, 5 грудня 2008, 10:09
 

Компанії істотно звужують списки своїх партнерів і клієнтів, яким вони презентують корпоративні подарунки на новий рік.

Українські компанії активно переглядають бюджети на новорічні корпоративні подарунки своїм клієнтам і партнерам, пише "Дело".

Вже зараз об`єми замовлень компаній з виробництва сувенірної продукції скоротилися на 50% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

"В нашій компанії об`єми замовлень подарункових наборів значно зменшилися. А ті клієнти, які не відмовлялися, переглянули свої бюджети у бік зменшення. Економлять на якості поліграфії, об`ємах тиражу, складності виготовлення сувенірної продукції", - розповідає Єгор Пекуровський, управляючий партнер компанії United Benefits Group.

Реклама:

Якщо хто і одержить подарунок під ялиночку, то це VIP-клієнти. На них компанії економити не збираються.

За словами Олени Нейман, директора компанії VIP Crystal, кількість замовлень у них не зменшилася.

"Чим ближче Новий рік, тим більше замовлень. Ми вимушені працювати по 24 години на добу. Цього року компанії замовляють безліч стел з гравіюванням, логотипом із золота. Наприклад, готель "Опера" цього року замовив стели вартістю від 2 тисяч гривень за штуку", - розповідає Нейман.

У VIP Crystal вже розмістили свої замовлення компанія Coca-Cola (машинки з новорічної реклами) і "Богдан" (автобуси в мініатюрі).

"Одна відома компанія замовила кришталеву труну в людський зріст. Ми його не прийняли, оскільки виріб вийшов би дуже важкий", - сміється Нейман.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!