Названо найдожчий бренд Європи

Середа, 19 вересня 2007, 10:56 -

Найдорожчий бренд Європи у фінської корпорація Nokia, яка виробляє стільникові телефони, він коштує 32,332 мільярда євро.

Про це говориться в дослідженні, вперше проведеному Європейським інститутом брендів (European Brand Institute). Автори дослідження порівняли між собою понад три тисячі корпорацій, що працюють у 16 галузях економіки в 24 країнах світу.

Друге місце з 29,831 мільярдом євро займає французький виробник предметів-розкошів LVMH, що належить найбагатшому французові Бернару Арно (Bernard Arnault). Третє місце дісталося британській Unilever, що робить споживчі товари. Її бренд коштує 25,136 мільярда євро.

Реклама:

Цікаво, що понад половину вартості брендів належить споживчій галузі - фінансових послуг, споживчих товарів, телекомунікацій і роздрібної торгівлі. У них лідерами залишаться відповідно Deutsche Bank, Unilever, Telefonica і IKEA.

Наприкінці липня 2007 року журнал Business Week опублікував список найдорожчих брендів світу. Перші чотири сходинки в ньому зайняли американські корпорації - Coca-Cola, Microsoft, General Electric і IBM. Nokia зайняла п'яте місце.

У квітні рейтинг найдорожчих брендів світу BRANDZ Top-100, складений дослідницькою компанією Millward Brown Optimor для газети Financial Times, першу сходинку зайняв бренд інтернет-компанії Google, вартістю 66,43 мільярда доларів.

Лєнта.ру

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: