Анастасія Жарикова

редактор новин "Економічної правди"
Facebook
Усі публікації автора
У Мінінфраструктури розповіли про кількість суден та заявок на вивіз агропродукції з портів
До відправлення з портів "Одеса", "Чорноморськ" та "Південний" готуються 10 суден
Отримали девалютизацію: росіяни вивели за кордон рекордні 4,7 мільярда доларів
У червні росіяни переказали в іноземні банки 4,7 мільярда доларів, що стало рекордом з 2018 року
Повернулись на 7 років назад: продаж комбайнів в Україні рекордно знизився
Фонд держмайна готує до аукціонів 26 об’єктів промисловості
Фонд державного майна готує до приватизації 23 активи спиртової галузі та 3 хлібокомбінати, аукціони мають відбутися цього року
Близько 5% працівників "Укрзалізниці" перебувають у простої
Серед 230 тисяч працівників "Укрзалізниці" у простої перебувають менше 12 тисяч осіб
Нацбанк розробив вимоги до кіберзахисту банків
Національний банк розробив вимоги до функціонування системи кіберзахисту в банківській системі України
Понад 700 тисяч тонн пального імпортували в Україну в липні
У липні Україна імпортувала 760 тисяч тонн нафтопродуктів, що свідчить до повернення на довоєнний рівень імпорту
ЄС виділив $21 мільйон на ремонт комунальної інфраструктури в Україні
Єврокомісія надасть 21 мільйон доларів Програмі розвитку ООН на розчищення завалів від зруйнованої інфраструктури та відновлення комунальної інфраструктури
Понад третина видатків держбюджету у липні припала на утримання військових
У липні видатки загального фонду державного бюджету становили 174,9 мільярда гривень, з них на на грошове утримання військовослужбовців спрямували 62 мільярда
Starbucks у Росії став Stars Coffee: на логотип домалювали кокошнік
У Росії мережу кав’ярень Starbucks перейменували у Stars Coffee та дещо змінили логотип
Купити ОВДП можна буде в декілька кліків через "Дію" – ОП
Купувати облігації внутрішньої державної позики незабаром можна буде через застосунок "Дія"
Dodge припинить випуск маслкарів Charger та Challenger
Американський автовиробник Dodge після 2023 року припинить випускати спортивні моделі Charger та Challenger через перехід до виробництва електрокарів