180  тисяч клієнтів "Івано-Франківськгаз Збут" вирішують газові питання онлайн

Четвер, 16 липня 2020
За липень Контакт-центр "Івано-Франківськгаз Збуту" опрацював  понад 15 тис.  письмових звернень.  Левова їх частка – це стан особового рахунку. Ще майже 180 тис. клієнтів компанії вирішували свої газові питання через  онлайн-сервіси компанії.


Ідеї, які змінюють міста

Контакт-центр ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" є одним з ключових каналів взаємодії газопостачальної компанії зі споживачами. Він працює з 2015 року щоденно, 7 днів на тиждень, з 8.00 до 20.00 год. Телефонуючи в контакт-центр, споживачі компанії можуть вирішити усі питання, що стосуються нарахування, стану особового рахунку та навіть замовити довідку.


"Завдання "Івано-Франківськгаз Збуту" не лише забезпечити споживачам газопостачання 24/7, а й створити зручні сервіси для комунікації. Тому ми постійно удосконалюємо та створюємо нові сервіси задля зручності наших клієнтів", - розповідає  начальник відділу продажів фізичним особам  ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" Леся Хараїм.


ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" створив для побутових споживачів газу  п’ять зручних онлайн-сервісів: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-боти Telegram 7104ua, Viber 7104ua, мобільні додатки 104Mobile, 104Mobile Light, які дають змогу безконтактно:


- звіряти стан особового рахунку;


- отримувати електронний рахунок;


- контролювати зарахування оплати на особовий рахунок;


- переглядати історію платежів;


- здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ.


Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" стають більше 100 прикарпатців.