"Чернігівгаз" отримав майже півмільйона неідентифікованих платежів
Ідеї, які змінюють міста
Компанія не може зарахувати кошти на рахунок споживача в разі, якщо їх власник невідомий. Всі платежі, в яких не вказані номер особового рахунку чи адреса, "зависають" в системі, а на рахунку споживача накопичується заборгованість.
АТ "Чернігівгаз" наголошує - при сплаті в банку або через онлайн-сервіси потрібно обов’язково вказувати особовий рахунок та адресу, а квитанцію про сплату зберігати. З її допомогою можна буде зарахувати платіж, якщо ідентифікаційні дані не були вказані.
Тож якщо протягом 10 днів після оплати через онлайн-сервіси www.104.ua споживач не бачить зарахування коштів, або після сплати через банк отримав повідомлення про заборгованість - найвірогідніше, його платіж неідентифікований через відсутність особових даних.
Як це виправити? Необхідно написати листа на електронну пошту contact@cn.104.ua. Додати копію квитанції (скан-копію або якісне фото) про оплату, вказати адресу і номер особового рахунку, на який потрібно зарахувати кошти. Або ж звернутися до найближчого Центру обслуговування клієнтів.
У АТ "Чернігівгаз" вдячні клієнтам, які своєчасно сплачують за послуги з розподілу газу. Нині споживачі заборгували компанії 13, 3 мільйони гривень – за травень розрахувалися за отримані послуги лише на 77%. Такий рівень розрахунків ставить під загрозу безаварійну роботу мереж і обладнання та стабільну подачу газу.
Нагадуємо, що сплатити за доставку газу можна дистанційно за допомогою онлайн-сервісів 104.ua:
особистого кабінету на сайті 104.ua
чат-боту 7104ua у Viber чи Telegram
мобільного додатку 104Mobile для AndroidAndroid
мобільного додатку 104Mobile Light для iPhone
Також для споживачів АТ "Чернігівгаз" діє експрес-реєстрація, з допомогою якої особистий кабінет можна отримати, просто подзвонивши до контакт-центру 067 65 64 104, (0462) 61-62-04. Дзвонити потрібно з мобільного - його номер буде логіном до кабінету, та назвати оператору номер особового рахунку ( він є квитанціях всіх клієнтів). Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього і зможе користуватися через телефон або комп’ютер.
Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого в 2019 році забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua.
Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.