35% клієнтів "Запоріжгаз збуту" користуються онлайн-сервісом
Ідеї, які змінюють міста
Щоб забезпечити доступ клієнтів до особового рахунку, дати змогу їм вчасно сплачувати за газ та вирішувати "газові" питання онлайн в період карантину і не тільки, спеціалісти газової компанії розробили і запровадили експрес-реєстрацію особистого кабінету на сайті 104.ua. Тепер, скориставшись цією послугою, кожен клієнт не виходячи з дому має постійний доступ до власного особового рахунку.
Для того, щоб зареєструватися на сайті, потрібно зателефонувати зі смартфону до контакт-центру за номером 067 007 6 104 і вказати оператору свій особовий рахунок. У відповідь клієнт отримає смс з паролем до особистого кабінету та логіном. Далі потрібно перейти за посиланням, вказаним у повідомленні, ввести логін та пароль, - і можна без обмежень користуватись послугами онлайн.
"З початком карантину кількість нових користувачів особистим кабінетом збільшується щодня. Наша компанія впровадила експрес-реєстрацію та оптимізувала інші дистанційні послуги," - розповідає директор ТОВ "Запоріжгаз збут" Владислав Вітютін.
Лише за п’ять місяців 2020 року 50 тисяч клієнтів підключилися до онлайн сервісу 104.ua і таким чином отримали цілодобовий доступ до власного особового рахунку і можливість дистанційно розраховуватися за природний газ.
Клієнти також можуть вільно користуватися й іншими онлайн-сервісам компанії, такими як мобільні додатки 104 Mobile, 104 та Mobile Light, чат-бот 7104ua та цілодобовий зв’язок із контакт-центром.