Аварійна служба "Житомиргазу" здійснила майже 18 тисяч виїздів
Ідеї, які змінюють міста
Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях. Влітку – через самовільне втручання в роботу газових приладів, їх "некоректний" ремонт, що може спричинити аварійну ситуацію. З початком опалювального періоду, коли вмикаються газові побутові опалювальні прилади, кількість заявок про запах газу у приміщенні суттєво збільшується.
Найбільше викликів на номер "104" цього року опрацьовано фахівцями Житомирського відділення АТ "Житомиргаз": це 6 645 телефонних дзвінків на номер "104", та Бердичівського - 3 359.
В середньому, бригада аварійно-диспетчерської служби АТ "Житомиргаз" лише Житомирського відділення опрацьовує 17 викликів за добу.
"За півроку фактичні операційні витрати на підприємстві склали 396 млн, а надходження від тарифу тільки 168 млн грн. Через це коштів, закладених на забезпечення усіх бригад необхідними матеріалами, виплатою заробітної плати, в діючому тарифі, критично не вистачає", - розповідає технічний директор АТ "Житомиргаз" Сергій Колесник.
Лише витрати на паливо-мастильні матеріали для потреб аварійно-диспетчерської служби на рік складають близько 1 млн грн. Це близько 10 % від загальної річної суми витрат на ПММ по підприємству.
Аварійно-диспетчерську службу необхідно також вчасно забезпечувати спеціальним обладнанням, усіма необхідними матеріалами та спецодягом.
Довідка:
В цілому по АТ "Житомиргаз" організовано цілодобове чергування 22-х аварійно-диспетчерських служб.
Всі аварійні служби укомплектовані аварійно-ремонтними машинами (28 одиниць) та матеріально – технічними засобами для швидкого реагування та ліквідації аварійних ситуацій.