ФК "Барселона" оголосив про спонсорську угоду зі Spotify: стадіон клубу вперше перейменують

Середа, 16 березня 2022, 10:08

Футбольний клуб "Барселона" офіційно оголосив про початок співпраці із стримінговим сервісом Spotify. Угода розрахована на чотири роки. Spotify стане титульним спонсором клубу з наступного сезону.

Про це повідомляється на сайті "Барселони".

Зазначається, що логотип компанії з наступного сезону з'явиться на формах чоловічої та жіночої команд, а також на тренувальних комплектах.

Крім того, платформа стає титульним партнером клубного стадіону Camp Nou. Його назву змінять на Spotify Camp Nou.

Реклама:

"У рамках цього нового альянсу Spotify стане головним партнером клубу із сезону 2022-2023. Довгострокова угода про право власності на стадіон починається в липні 2022 року", – ідеться в заяві клубу.

Раніше повідомлялося, що клуб отримає близько 300 млн євро за умовами договору зі Spotify.

Нагадаємо:

Про те, що Spotify може стати новим титульним спонсором футбольного клубу "Барселона" і купити права на назву стадіону, повідомлялося в січні.

Радимо прочитати: Великий спорт уже не той. Як Олімпіада, "Євро", НБА і "Формула-1" пережили ковідні роки і кого не дорахувалися.

Економічна правда

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: