"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

УЗ підписала мільярдний контракт на будівництво Дарницького моста

Понеділок, 4 жовтня 2021, 18:30
 
фото: укравтодор

Укрзалізниця підписала контракт на 1,15 млрд грн з компанією "Автострада" на завершення будівництва Дарницького моста у Києві.

Про це повідомила пресслужба Міністерства інфраструктури.

Міст перебуває на балансі Укрзалізниці. У недобудованому стані він знаходиться понад 10 років, зазначають у Мінінфраструктури.

На правому березі вже готова автодорожня розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе. На лівому березі міст веде до розв’язки на Дніпровській набережній, а також включає дорогу вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця на лівому березі.

Реклама:

На з’їзді на Дніпровську набережну виконані необхідні підготовчі роботи: зведено 16 опор з 21-ї, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.

Проте відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення не дозволяють використовувати Дарницький мостовий перехід. Внаслідок цього значно перевантаженими виявляються сусідні мости – Південний та Міст Патона.

Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності, додали у відомстві. Мостовий перехід має 6 смуг руху, по 3 у кожному напрямку. Пропускна здатність — 35 тисяч автомобілів на добу.

Ймовірно, йдеться про компанію ТОВ "СП "Автострада". Вона часто фігурує у держзамовленнях, зокрема, є підрядником на будівництво Ямпільського моста. За даними Youcontrol, у 2021 році компанія виграла держзамовлень на 33,6 млрд грн.

Нагадуємо
:

Уряд затвердив порядок використання коштів, передбачених на добудову Дарницького залізнично-автомобільного мостового переходу в Києві - на програму закладено 500 млн грн.

"Укравтодор" та "Укрзалізниця 3 березня підписали меморандум щодо завершення будівництва Дарницького залізнично-автомобільного мосту, що перебуває на балансі залізниці.

Рекомендуємо почитати: Без освітлення і з боргами: коли добудують Дарницький міст у Києві

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: