"Нафтогаз" закликав споживачів направляти скарги через донарахування у платіжках

Понеділок, 21 січня 2019, 15:39
 

НАК "Нафтогаз України" закликав побутових споживачів природного газу без лічильників, які масово отримують платежі, нараховані на підставі завищених норм споживання, направляти відповідні скарги на урядову гарячу лінію.

Про це йдеться у повідомленні компанії у Facebook,

У "Нафтогазі" стверджують, що наявність великої кількості звернень сприятиме оперативному прийняттю Кабінетом Міністрів документа, спрямованого на вирішення ситуації, що склалася навколо норм споживання.

"Необхідно мотивувати уряд прийняти постанову швидко, з дотриманням усіх процедур і з чесними і сучасними нормами", - зазначено в повідомленні НАК.

Нагадаємо, у грудні споживачі газу без лічильників отримали рахунки за газ із донарахуваннями.

У Регіональній газовій компанії, що керує газовим бізнесом Дмитра Фірташа, заявили, що сума перерахунку за минулі періоди наведена інформативно і не підлягає сплаті. РГК звернулася до уряду з проханням розробити механізм компенсації урядом вказаної в рахунках заборгованості.

Сума розрахована за час дії норм, які були визнані незаконними рішенням суду, на яке посилається РГК.

12 грудня Кабінет Міністрів схвалив рішення перевірити всі облгази в країні. Причиною перевірок в уряді називають "нарахування облгазами додаткових платежів" за спожитий населенням газ.

"Їх треба вжарить по перше число, бо монополісти вже сіли на голову і звісили ноги", - сказав раніше прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

Раніше ЕП повідомляла, що Нацкомісія з регулювання енергетики та комунальних послуг заборонила операторам газорозподільної системи проводити донарахування в платіжки за природний газ.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua