Смілянський назвав можливі плани розвитку "Укрпошти" до 2023 року

П'ятниця, 13 липня 2018, 10:13

Основне завдання "Укрпошти" на майбутнє – кардинальна зміна інфраструктури.

Про це заявив гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський на зустрічі з журналістами.

"Потрібно створити сучасну сервісну логістичну інфраструктуру розвитку у великих та маленьких містах країни. Також слід створити сучасну інфраструктуру у сільській місцевості з новими можливостями розвитку сільської медицини та фермерства", - сказав він.

Серед завдань на середньострокову перспективу – надати доступ всім громадянам до сучасних фінансових послуг та покращити міжнародні рейтинги, а також реалізувати міжнародний транзитний потенціал.

Смілянський наполягає на тому, щоб "Укрпошта" могла продавати та віддавати в заставу майно. Це, за його словами, дозволить підприємству позбутися непрофільних активів.

"Для компанії також важливе створення незалежної наглядової ради та можливість залучати кошти на модернізацію під державні гарантії", - вважає він.

Критичне питання, яке потребує нагального вирішення – підвищення тарифів на розповсюдження пенсій.

"Тариф не переглядався з 2004 року. Ми розрахували новий, його погодили усі, але, як ви можете здогадатись, не погодив Пенсійний фонд та Мінсоцполітики", - розповів Смілянський.

Підвищення тарифу на розповсюдження пенсій не торкнеться громадян – йдеться про взаєморозрахунки між Пенсійним фондом та підприємством.

За його словами, на сьогодні тариф дуже занижений – "Укрпошта" доставляє пенсії за 60% собівартості цих послуг. Масштаб можливих збитків компанії у 2018 році – мільярд гривень.

Детальніше плани та результати роботи Ігоря Смілянського виписані у презентації.

2 липня Генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський написав заяву про відставку і назвав умови за яких зможе продовжити роботу на посаді гендиректора.

4 липня Кабмін погодив пропозицію Мінінфраструктури призначити генеральним директором "Укрпошти" Смілянського, який наразі виконує обов'язки гендиректора.

Продовження контракту знаходиться в компетенції Міністерства інфраструктури.

Галина Калачова, ЕП