Медіаінфляція в Україні досягне 15% на кінець 2014 року

Середа, 4 червня 2014, 09:43

Найбільший показник медіаінфляції гравці ринку очікують в інтернеті, від 10% до 20%.

Про це йдеться в даних опитування Kwendi Media Audit, пише "Дело".

Як повідомляється, таке значне зростання може відбутися за рахунок розміщення відеоформатів. Найменше зростання цін експерти прогнозують у пресі -0%, відхилення прогнозів становило від -5% до +5%.

Для ТВ середній прогноз становить 5%, при розкиді очікувань від дефляції в 5% до максимальної інфляції в 10%. Оцінка зроблена при збереженні однакових цільових аудиторій в 2013 і 2014 році.

Середній прогноз для зовнішньої реклами становить всього 3% ( відхилення від -10% до +10%).

Ціни на радіорекламу можуть зрости на 8%, що обумовлено змінами в системі продажів. Всі респонденти прогнозують інфляцію в рамках 5-10%.

В опитуванні Kwendi Media Audit взяли участь найбільші українські рекламні холдинги України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction and Optimum Media), ADV Ukraine та Group M.