Yahoo купує URL-маскувальник Bread

Понеділок, 14 жовтня 2013, 18:27

Інтернет-компанія Yahoo оголосила про поглинання сервісу Bread - URL-маскувальник, що дозволяє працювати з платформами контекстної реклами та мікроблогами.

Про це повідомляє "CyberSecurity".

"За допомогою даного поглинання ми отримуємо хорошу команду з шести інженерів і менеджерів по просуванню продукту. Вони приєднаються до нашої команди рекламників і працюватимуть у штаб-квартирі Yahoo в Саннівейл", - йдеться в повідомленні Yahoo.

За інформацією видання, сам сервіс Bread вже був закритий, вартість покупки з боку Yahoo не розголошується. Під час роботи він дозволяв користувачам робити і розміщувати в рекламних повідомленнях і мікроблогах скорочені гіперпосилання.

"Коли ми запустили Bread в 2011 році, нашою метою була допомога соціальним медіа-проектам і видавцям краще і зручніше монітизувати їх контент", - говорять в Bread.

У компанії повідомили, що посилання, закодовані за допомогою Bread працюватимуть до 11 листопада, після чого компанія рекомендує користувачам перейти на аналогічні рішення.