Google заробила на рекламі більше, ніж всі друковані ЗМІ США

Вівторок, 13 листопада 2012, 18:28

У І півріччі 2012 року пошуковик Google вперше в історії заробив на рекламі більше, ніж всі американські друковані видання.

Такі дані підрахувало німецьке видання Statista, передають "Ведомости".

У перші 6 місяців 2012 року Google отримала 20,8 млрд доларів виторгу від продажів реклами, тоді як друкована преса США (всі газети і журнали) змогла продати реклами на 19,2 млрд доларів.

Google - американська компанія, але продає рекламу по всьому світу і, можливо, порівняння її доходів із доходами локальних американських ЗМІ не зовсім коректно, визнає Statista.

Видання також зазначає, що вказані дані представляють собою виручку Google до виплати винагороди партнерам.

Наприклад, у І півріччі 2012 року Google виплатила видавцям 5 млрд доларів.

Тим не менш наведені дані свідчать про те, наскільки масштабним став рекламний бізнес Google і наскільки серйозно скоротився цей ринок для друкованих ЗМІ.

За даними аналітичної компанії eMarketer, в 2012 році продажі інтернет-реклами в США вперше перевищать продажі реклами в друкованих ЗМІ.

За підсумками року обсяг цього ринку зросте на 23,3% до 39,3 млрд доларів в порівнянні з 2011 роком.

Продажі реклами в друкованих виданнях становитимуть 33,8 млрд доларів у 2012 році в порівнянні з 36 млрд доларів роком раніше.

Серед ЗМІ зростання рекламних доходів очікується тільки у онлайн-видань.

За даними eMarketer, в 2011 році їх рекламні доходи зросли на 8,3% до 3,3 млрд доларів, тоді як продажі реклами в американських газетах скоротилися на 9,3% до 20,7 млрд доларів.