Facebook витратила рекордні 960 тисяч на лобіювання

Вівторок, 24 липня 2012, 10:39

Найбільша в світі соцмережа Facebook у другому кварталі 2012 року витратила на лобіювання своїх інтересів в Конгресі США 960 тис доларів.

Про це свідчать документи на сайті Палати представників Конгресу, передають "Українські новини".

За даними All Things Digital, сума стала рекордною для Facebook, витраченою на лобіювання за один квартал.

Соцмережа виділила на лобіювання у другому кварталі вдвічі більше, ніж найбільша технологічна компанія світу Apple, яка витратила лише 470 тисяч доларів.

Apple скоротила витрати на лобіювання приблизно на 40% порівняно з другим кварталом 2011 року.

Серед питань, щодо яких Facebook просувала свої інтереси, був захист приватності даних користувачів, зокрема, неповнолітніх, інформаційна безпека і захист користувачів від роботодавців, що вимагають надавати доступ до облікових записів.

Представники соцмережі також обговорювали з конгресменами питання онлайн-реклами, енергоефективної роботи соцмереж, захисту інтелектуальної власності, роботи на ринку після IPO і низку інших проблем інтернет-індустрії.