Opel знизить ціни на свої автомобілі

Понеділок, 25 червня 2012, 15:59

Уже в найближчому майбутньому автомобілі марки Opel стануть більш доступними.

Про це заявив керівник німецького автовиробника Карл-Фрідріх Штраке виданню Automotive News, повідомляє портал "Дело".

"Нам необхідно повернути нашу традиційну клієнтську базу. Ми просунули Opel вгору за ринковими сегментами занадто швидко. Тому ми трохи відступимо назад, проведемо необхідне коригування і зробимо наші автомобілі більш доступними", - цитує Штраке видання.

Наскільки автомобілі Opel стануть дешевше - не уточнюється. Проте зі слів Штрак можна припустити, що німецькі моделі за ціновим позиціонуванню будуть приблизно на рівні машин іншого бренду, що належить General Motors - Chevrolet.

Зокрема, Штраке заявив, що конкуренції між Chevrolet і Opel не буде, тому що споживачі не бачать в цих брендах суперників. Тобто причина не в різниці цін, а саме в перевагах споживачів.

При цьому в Opel не збираються робити машини доступнішими за рахунок скорочення інвестицій в розробку.

Зокрема компанія планує до 2016 року представити 23 нові й рестайлінгові моделі, а також запустити в серію три нові сімейства двигунів і 13 силових установок.

Рішення Opel викликане не найкращим станом справ компанії.

Ще наприкінці 2011 року концерн General Motors визнав провал стратегії з оздоровлення німецького автовиробника.

Тоді ж віце-голова ради директорів GM Стів Джірскі заявив, що виконавчий директор Opel Карл-Фрідріх Штраке почне розробку нової антикризової стратегії.

Справа в тому, що за підсумками 2011 року General Motors отримала рекордну за всю історію прибуток в 9,19 млрд доларів.

На цьому тлі компанія Opel, як і раніше приносила збитки - вони склали 747 млн доларів.

Причина - виробничі витрати в Європі. Зокрема, надлишок потужностей, їх недозавантаження.

Щоб компенсувати ці втрати, GM прийняв рішення об'єднатися із французьким концерном PSA Peugeot Citroen.

Американці викупили 7% цінних паперів PSA і стали другим - після родини Peugeot - найбільшим утримувачем акцій французького автогіганта. PSA, у свою чергу, збільшила капітал на 1 млрд євро.

Альянс передбачає спільну логістику запасних частин, розробку і виробництво автомобілів.

Зокрема, мова йде про створення компактної моделі для ринків, що розвиваються.

Крім того, спільні проекти GM-PSA включають випуск моделі середніх розмірів, седана і компактного екологічно чистого автомобіля.

Одним з перших спільних проектів може стати нове покоління седанів середнього класу Citroen C5, Peugeot 508 і Opel Insignia.

Зокрема, передбачається, що ці машини будуть випускати в Німеччині на одному із заводів компанії Opel.

Платформа, зрозуміло, буде єдиною, але машини будуть відрізнятися дизайном - як зовнішнім виглядом, так і оформленням салону.

Компанії розраховують, що така кооперація дозволить значно скоротити витрати, зробити машини більш доступними і, як наслідок, - збільшити продажі.