Гран-прі професійного конкурсу здобула корпоративна газета «Оранта»

Понеділок, 7 листопада 2011 —
У п'ятницю, 4 листопада, у рамках щорічного форуму «Інноваційні маркетингові комунікації. Тренди 2012», організаторами якого є Асоціація корпоративних медіа України та Український маркетинг-клуб Marketingjazzz, було оголошено результати щорічного конкурсу «Краще корпоративне медіа».
У п'ятницю, 4 листопада, у рамках щорічного форуму «Інноваційні маркетингові комунікації. Тренди 2012», організаторами якого є Асоціація корпоративних медіа України та Український маркетинг-клуб Marketingjazzz, було оголошено результати щорічного конкурсу «Краще корпоративне медіа». Гран-прі Конкурсу в категорії «Корпоративна газета» присуджено корпоративній газеті НАСК «Оранта». Друге місце журі віддало корпоративній газеті компанії ДТЕК, а третє розділили між собою компанії Паралель-М Лтд і Торговий Дім «ЕвразРесурс» Україна, відповідно. За звання кращих і символічну «зірку» змагалися 102 корпоративних проекти в 14 категоріях: корпоративний блог, клубний промо-сайт, електронна газета, корпоративний сайт, мультимедійне видання, книга, річний звіт, корпоративна газета, корпоративне видання b2b, журнал для клієнтів, журнал для співробітників, корпоративний фільм, корпоративний календар, корпоративна листівка. «Гадаю, не останню роль у тому, що нам дісталася перемога в категорії «Корпоративна газета», зіграло розширення нашої аудиторії, випуск номерів для клієнтів компанії. «…Тільки завдяки комплексній взаємодії компанії з внутрішніми (співробітники) і зовнішніми клієнтами за принципом P2P — «людина з людиною» — ми зможемо досягати поставлених бізнес-цілей» — ці слова президента Асоціації корпоративних медіа Оксани Тодорової підтверджують здогад», — каже головний редактор газети «Оранта» Ольга Жукова. Журі конкурсу відзначило також корпоративний блог НАСК «Оранта» blog.oranta.ua, віддавши йому друге місце в категорії «Корпоративний блог». «Ми усвідомлюємо зростаюче значення нових медіа в діалозі між компанією та споживачем, тому намагаємося використовувати по максимуму всі можливості, які надає Інтернет. Наша команда професійних блогерів не тільки працює на офіційних майданчиках компанії в інтернеті, таких як блог «Оранти» і наші сторінки в соціальних мережах, а й підтримує активність від імені компанії на профільних ресурсах, таких, як страхові та автофоруми тощо. Це важлива й пріоритетна складова роботи компанії в сфері зв'язків з громадськістю. Тому ця нагорода й визнання експертним співтовариством якості нашої роботи дуже важливі для нас», — прокоментувала керівник служби корпоративних комунікацій НАСК «Оранта» Олександра Афанасьєва. Дипломом у номінації «За максимальну відповідність інформаційним потребам цільової аудиторії, формування репутації успішного бренда-лідера, якісний контент і лаконічність дизайну» відзначений також корпоративний сайт www.oranta.ua. НАСК «Оранта» є членом Асоціації корпоративних медіа з 2008 року і в конкурсі «Краще корпоративне медіа» брала участь уже вчетверте. Корпоративні медіа НАСК «Оранта» неодноразово удостоювалися призових місць. Більше інформації про конкурс: http://acmu.com.ua/banners/101/
Реклама: