"Школа управління продажем" - авторська програма від Михайла Винницького в kmbs

Понеділок, 5 вересня 2011 —
29 вересня в Києво-Могилянській Бізнес Школи [kmbs] стартує авторська програма Михайла Винницького "Школа управління продажем". Програму створено для керівників напрямів продажу та маркетингу, регіональних та key account менеджерів, генеральних та комерційних директорів, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу.
29 вересня в kmbs стартує авторська програма Михайла Винницького "Школа управління продажем". Програму створено для керівників напрямів продажу та маркетингу, регіональних та key account менеджерів, генеральних та комерційних директорів, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу. Ефективні стратегії роботи на ринках B2C та B2B, сучасні тенденції та інструменти ефективного управління продажем, тактичні елементи успішного управління відносинами, організація відділу роботи з ключовими клієнтами, прогнозування продажів - лише неповний перелік знань, якими оволодіють учасники під час першого триденного та другого чотириденного модулів програми. Програму сформовано з метою: - дати розуміння як вибір бізнес стратегії компанії впливає на стратегію продажу і як створити культуру продажу, яка відповідає цілям компанії; - опрацювати найсучасніші підходи до стратегічного управління продажем; - розглянути підходи до організації процесу продажів на В2В та В2С ринках, різні моделі мотивації персоналу відділу продажу та його організаційну структуру; - надати учасникам знання про тонкощі розбудови партнерських стосунків з різними типами клієнтів. Вже кілька років поспіль kmbs проводить дану програму, яка користується великою популярністю серед учасників, та завжди отримує високі оцінки за практичність курсу та натхнення до дій. Відгуки учасників програми можна знайти на сайті kmbs. Автор та викладач програми, Михайло Винницький - викладач kmbs з напрямів "Управління продажем", "Підприємництво", "Філософія бізнесу". Працював 7 років віце-президентом з продажу та маркетингу компанії Lava Computer Mfg Inc. у Торонто. Під його керівництвом компанія суттєво зросла та поширила свою діяльність по всій Північній Америці, Західній Європі, Південно-Східній Азії та Австралії. Зараз Михайло займає посаду Директора Докторської школи НАУКМА де, крім викладацької діяльності на кафедрі соціології та в бізнес школі, він курує проект перетворення традиційної української аспірантури в європейську докторантуру за зразком Ph.D. Останні 5 років Михайло також консультує провідні українські компанії з питань управління продажем. Серед його клієнтів такі компанії, як "Автек", "Аsbis", "КЗЕСУ", "Євроіндекс", "Росава", "Плазматек", ПриватБанк, Дельта-Банк, Siemens, AXA, SI BIS LLC та інші. Крім Михайла, досвідом також ділитимуться Костянтин Пацера [викладач бізнес-аналізу kmbs], Борис Адамовський [викладач з маркетингу kmbs, керуючий партнер компанії Applied Media та випускник програми Executive МВА kmbs], а також запрошені експерти-практики з різних сфер бізнесу: Костянтин Корчемний, Володимир Орлов, Валерій Пекар, Сергій Ноздрачов, Євгеній Пестерніков. Тож, якщо Ви бажаєте підвищити ефективність Ваших продажів – чекаємо Вас серед учасників програми "Школа управління продажем". З будь-яких питань по програмі "Школа управління продажем" звертайтесь до Тимура Демчука: +38 [044] 490 6635, tdem@kmbs.com.ua
Реклама: