Керівник служби корпоративних комунікацій НАСК «Оранта» увійшла в ТОП-100 фахівців з комунікацій в Україну

П'ятниця, 30 вересня 2011 —
Керівник служби корпоративних комунікацій НАСК «Оранта» Олександра Афанасьєва увійшла до списку «ТОП-100 фахівців з комунікацій в Україні», опублікований у вересневому номері провідного профільного видання про маркетинг і зв'язках з громадськістю в Україну, журналі Marketing Media Review.
Керівник служби корпоративних комунікацій НАСК «Оранта» Олександра Афанасьєва увійшла до списку «ТОП-100 фахівців з комунікацій в Україні», опублікований у вересневому номері провідного профільного видання про маркетинг і зв'язках з громадськістю в Україну, журналі Marketing Media Review. «ТОП-100» було підготовлено міжнародним комунікаційним агентством NobletMedia CIS на підставі результатів моніторингу інформаційного поля в різних областях, а також опитування лідерів думок серед представників сфери зв'язків з громадськістю та комунікацій в Україні, редакторів ділових і споживчих ЗМІ. Список «ТОП-100» складено в алфавітному порядку і складається з двох блоків - стратегічні комунікації, корпоративні та бренд комунікації. До блоку стратегічні комунікації увійшло 38 фахівців, блок корпоративних і бренд комунікацій відповідно представлений 61 фахівцем. Олександра Афанасьєва представила НАСК «Оранта» у розділі «стратегічні і бренд комунікації». За словами укладачів рейтингу, команди NobletMedia CIS, при складанні списку "ТОП-100" була врахована одна з тенденцій останніх років, відповідно до якої багато професіоналів вважають за краще уникати слів «PR-спеціаліст» або «піарник», описуючи свою роботу, у зв'язку з цим було вжито термін «спеціаліст з комунікацій». Ознайомитися з повним списком «ТОП-100 фахівців з комунікацій в Україні» можна замовивши вересневий номер журналу Marketing Media Review за посиланням http://mmr.net.ua/issues/
Реклама: