Клієнти УВК дали оцінку роботі компанії в першому кварталі 2011 року

Понеділок, 4 квітня 2011 —
Логістична компанія УВК провела дослідження задоволеності Клієнтів за результатами роботи компанії в першому кварталі 2011 року. Це дослідження традиційно проводилося за допомогою анкетування.
Клієнти оцінювали за п'ятибальною шкалою загальний рівень задоволеності роботою УВК. Середній бал склав 4,8. При цьому 90% опитуваних вказали на те, що повністю задоволені співпрацею. Роботу менеджерів УВК оцінили в 4,77 балу. Зауважимо, що цей показник залишається практично незмінним з 2008 року. Якість транспортних послуг УВК Клієнти оцінили на 4,7 бали. При цьому понад 40% опитуваних вказали на те, що якість транспортної логістики УВК покращилася, решта ж підтвердила високий рівень сервісу з доставки вантажів. На початку 2011 року компанія УВК вивела нову послугу - Контроль і гарантоване повернення документів. Опитування показало, що 47% Клієнтів зацікавлені в даній послузі. Задоволеність якістю послуг відповідального зберігання оцінили в 4,9 бала. При цьому опитування проводилося по всіх регіонах, де УВК надає послуги відповідального зберігання : Київ, Донецьк, Дніпропетровськ, Харків, Одеса, Львів, Сімферополь. Клієнти УВК відзначили серед переваг компанії: * Лояльність, гнучкість, індивідуальний підхід до клієнта * Контроль і своєчасне повернення правильно оформлених документів * Стабільність, надійність, прозорість розрахунків за послуги * Чіткий графік доставки, стабільність роботи компанії * Вартість послуг, впевненість у високій якості обслуговування Компанія УВК щиро вдячна всім Клієнтам, які прийняли участь в опитуванні.
Реклама: