В десятку!

П'ятниця, 22 квітня 2011 —
Всеукраїнський рейтинговий журнал «ГVардія» в четвертий раз оцінив рівень відкритості та системності українських компаній у сфері корпоративної соціальної відповідальності.
Редакція журналу «Гвардія» назвала учасників рейтингу соціальної відповідальності 2011 прикладом розвитку соціальної відповідальності українського бізнесу. У 2011 році до участі у рейтингу вже традиційно були запрошені компанії, що ввійшли в лист «ГVардія 500». У відповідь на запрошення анкети надіслали 39 компаній, що на 9,3% менше, ніж у 2010 році. «І хоча динаміка кількості учасників рейтингу поки що має спадну тенденцію, програми КСВ, які реалізує український бізнес, стали глибшими і системними, і, не дивлячись на складнощі після кризового періоду, українські компанії продовжують розвивати соціальну складову свого бізнесу», - зазначають організатори дослідження. Рейтинг складався на підставі аналізу анкет компаній, висланих на адресу редакції журналу «ГVардія», публічних соціальних звітів, а також незалежних оцінок експертів - членів експертної ради. Оцінка передбачала використання інтегрованого методу та системного аналізу рівня відкритості інформації, а також діяльності компаній у сфері КСВ (взаємодії з усіма зацікавленими особами) і виражається підсумковим бальних показником. У результаті в десятку лідерів КСВ увійшли наступні компанії: СКМ, «Київстар», ГК «НІКО», «МТС Україна», «Оболонь», «Прикарпаттяобленерго», Крафт Фудз Україна, ГК«ФОКСТРОТ», Сан ІнБев Україна і Астеліт. На думку учасників рейтингу, експерти рейтингу оцінювали системність і результативність дій компанії в реалізації КСВ-Стратегія. - З 2006 року «Фокстрот» розвивається з КСВ-стандартам, - коментує визнання виконавчий директор компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Уве Кленк. - Ми розуміємо КСВ як відповідальність компанії перед чотирма стейкхолдерами - співробітниками, клієнтами, державою та громадськістю. Відповідальність перед співробітниками ми пов'язуємо з утриманням і збільшенням кількості робочих місць, забезпеченням працівників соціальним пакетом і підвищенням їх професіоналізму. Не менш важлива відповідальність «Фокстроту» перед клієнтами - вона в подальшій реалізації нашої клієнтоорієнтованої стратегії з набором опцій, що забезпечують інтерактив між компанією і споживачем з метою захисту їх споживчих прав. Наша відповідальність перед державою - це зобов'язання прозорості, законності ведення бізнесу, партнерство в рамках реалізації соціальної політики держави. А відповідальність перед суспільством - впровадження екологічних програм, підтримка соціальних ініціатив українців, сприяння розвитку громадянського суспільства в нашій країні, благодійність. На підтвердження слів топ-менеджера - нещодавнє лідерство «Фокстроту» ще в одному рейтингу - «зелених компаній України». «Інвестгазета» провела своє дослідження ринку і серед 40 екологічно активних компаній України назвала 15 найбільш успішних. Досвід «Фокстроту» з мінімізації ризиків впливу на екологію увійшов в «Кращі практики« зеленого» офісу». - Перешкод для відповідального ведення бізнесу не існує, - вважає голова Всеукраїнського благодійного фонду «КРОНА» ГК «НІКО» Олена Мацібох .- Все залежить від рівня культури менеджменту компаній, етики взаємодій з клієнтами і партнерами. Подібні рейтинги важливі для суспільства, оскільки дають людині неупереджену інформацію при виборі товару або виробника. Впевнена, що рівень активності приєднання компаній до стандартів КСВ в Україні може підвищити достовірна інформація про рівень соціальної відповідальності у вітчизняних компаніях.
Реклама: