Алла Шлапак: Скасувати оцінки з фізкультури – не вихід, потрібно запровадити моду на здоров’я

П'ятниця, 25 лютого 2011 —
Без докорінної зміни філософії викладання предмету «фізичне виховання», здоров’я дітей не покращиться. Про це зазначила Голова Постійної комісії Київради з питань охорони здоров’я та соціального захисту Алла Шлапак, коментуючи заяву міністра освіти та науки Дмитра Табачника щодо ініціативи скасувати оцінювання з фізкультури.
«Потрібно скасовувати не оцінки, а змінювати змістовне навантаження предмету, - переконана Алла Шлапак. - Оцінювання з фізкультури може бути відмінене, але без зміни філософії викладання, позитивного результату і динаміки покращення фізичного стану дітей ми не отримаємо». На переконання Голови комісії, у шкільному предметі «фізичне виховання» повинні переважати ігрові форми занять. «Дітям та підліткам повинно бути цікаво на уроці фізкультури, вони повинні із задоволення йти на цей предмет, а не намагатися уникнути занять в будь-який спосіб», - говорить вона. Тому, як підкреслює депутат, основним завданням предмету фізичного виховання повинно стати, власне, виховання культури вести здоровий спосіб життя. «Бути здоровим повинно стати модним. Цей принцип потрібно культивувати. Однак, без підтримки у сім`ї, самостійно школа з цією задачею не впорається. Щонайменше раз на півроку у навчальних закладах повинні відбуватися родинні спортивно-оздоровчі заходи», - зазначає Алла Шлапак. Разом із тим, депутат не погоджується з тезою про те, що фізичне виховання слід розглядати «як розвагу та відпочинок, а не як навчальну дисципліну». «Очевидно, можна відійти від застарілої практики нормативів, адже дитячий організм потребує індивідуального підходу, навантаження не може бути однаковим для всіх. Але аж ніяк не можна називати фізичне виховання відпочинком чи розвагою, бо виховання дбайливого ставлення до свого організму потребує серйозного науково-обґрунтованого підходу», - наголошує Алла Шлапак.
Реклама: