Створення продукту. Управління брендами
Вівторок, 15 лютого 2011 —
Розробка етапів створення бренду, виведення його на ринок та побудова системи управління брендом (системою брендів) в компанії.
Початок програми: 16 березня 2011 року
Порограмма курсу:
Що собою являє бренд, коли і кому його слід створювати.
Специфіка роботи на брендованих та слабо брендованих ринках України.
Види інновацій. Етапи створення нових продуктів і послуг.
Методика розробки, оцінки і тестування ідей, концепцій, продуктів, брендів. Функції, завдання, відповідальність, критерії.
Яка інформація потрібна для створення та виведення на ринок нового бренду. Показники життєдіяльності.
Що і як треба питати у споживача для ефективного позиціювання. Робота з дослідницькими компаніями.
Імідж бренду. Портрет та асоціації. Навіщо існують легенди та як їх створювати.
Яку модель створення бренду краще обрати.
Специфіка стратегії при виведенні нових продуктів для компаній з різною ресурсною базою (у тому числі - фінансової).
Програма просування. Як не викинути 1 млн. доларів на завоювання трьох споживачів. Специфіка взаємодії з рекламними агентствами.
Творчі аспекти створення та просування брендів. Погляд за куліси креативних і рекламних агентств.
Тестування. Коли ще можна все виправити і як застрахувати інвестиції у новий продукт.
Створити новий бренд або розширити асортимент вже існуючого. Основні причини втрати грошей і ринкових позицій.
Можливі операції з брендами. Репозиціонування. Коли не можна розширювати бренд.
Що робити, коли ми втрачаємо позиції, або як реанімувати бренд. Приклади вдалих і не дуже спроб українських виробників.
Стратегії посилення брендів. Створення лінійок продуктів. Розширення по ціновій вертикалі. Специфіка кобрендингу.
Що робити, коли брендів у портфелі більше одного. Ролі брендів у портфелі.
Аудит бренду, або куди йдуть наші гроші, і чому зростають (не ростуть) продажі.
Створення системи підтримки бренду.
Внутрішнє позиціонування або зворотний бік місяця. Інформаційна, структурна та комунікаційна підтримка бренду.
Роль бренд-менеджера в компанії. Управління опорами.
Управління продуктами (брендами) на основі проектного менеджменту.
Матеріал практикуму побудований на розгляді численних прикладів (успіхів та невдач) з практики українських, російських, білоруських та світових виробників.
Детальна інформація на сайті Міжнародного інституту бізнесу
Реклама: