Створення продукту. Управління брендами

Вівторок, 15 лютого 2011 —
Розробка етапів створення бренду, виведення його на ринок та побудова системи управління брендом (системою брендів) в компанії.
Початок програми: 16 березня 2011 року Порограмма курсу: Що собою являє бренд, коли і кому його слід створювати. Специфіка роботи на брендованих та слабо брендованих ринках України. Види інновацій. Етапи створення нових продуктів і послуг. Методика розробки, оцінки і тестування ідей, концепцій, продуктів, брендів. Функції, завдання, відповідальність, критерії. Яка інформація потрібна для створення та виведення на ринок нового бренду. Показники життєдіяльності. Що і як треба питати у споживача для ефективного позиціювання. Робота з дослідницькими компаніями. Імідж бренду. Портрет та асоціації. Навіщо існують легенди та як їх створювати. Яку модель створення бренду краще обрати. Специфіка стратегії при виведенні нових продуктів для компаній з різною ресурсною базою (у тому числі - фінансової). Програма просування. Як не викинути 1 млн. доларів на завоювання трьох споживачів. Специфіка взаємодії з рекламними агентствами. Творчі аспекти створення та просування брендів. Погляд за куліси креативних і рекламних агентств. Тестування. Коли ще можна все виправити і як застрахувати інвестиції у новий продукт. Створити новий бренд або розширити асортимент вже існуючого. Основні причини втрати грошей і ринкових позицій. Можливі операції з брендами. Репозиціонування. Коли не можна розширювати бренд. Що робити, коли ми втрачаємо позиції, або як реанімувати бренд. Приклади вдалих і не дуже спроб українських виробників. Стратегії посилення брендів. Створення лінійок продуктів. Розширення по ціновій вертикалі. Специфіка кобрендингу. Що робити, коли брендів у портфелі більше одного. Ролі брендів у портфелі. Аудит бренду, або куди йдуть наші гроші, і чому зростають (не ростуть) продажі. Створення системи підтримки бренду. Внутрішнє позиціонування або зворотний бік місяця. Інформаційна, структурна та комунікаційна підтримка бренду. Роль бренд-менеджера в компанії. Управління опорами. Управління продуктами (брендами) на основі проектного менеджменту. Матеріал практикуму побудований на розгляді численних прикладів (успіхів та невдач) з практики українських, російських, білоруських та світових виробників. Детальна інформація на сайті Міжнародного інституту бізнесу
Реклама: