Для кандидатів з досвідом роботи найважливішим критерієм привабливості роботодавця залишається рівень зарплати, повідомляє «Ернст енд Янг»

Середа, 3 листопада 2010 —
У дослідженні, проведеному в липні-серпні 2010 року, взяли участь 1820 респондентів. Більше 50% опитаних були віком понад 26 років. Участь у дослідженні взяли представники середнього керівництва (43%), професійної ланки (42%) та вищого керівництва (15). Серед респондентів 52,4% – представники чоловічої статі, 47,6% - жіночої.
Кандидати з досвідом роботи роблять висновки про привабливість роботодавця, виходячи з наступних критеріїв: 68% кандидатів цікавить висока заробітна плата, 63% вивчають можливості для особистого та професійного розвитку, 60% звертають увагу на те, яку позицію посідає компанія на ринку, а 56% цікавляться перспективами кар’єрного росту. Такими є результати дослідження «Найкращий роботодавець на думку кандидатів з досвідом роботи», яке компанія «Ернст енд Янг» провела в Україні. Критерії привабливості роботодавця суттєво не змінилися, порівняно з докризовими часами. У 2006 році під час аналогічного дослідження «Найкращого роботодавця» від «Ернст енд Янг» респонденти називали подібні характеристики, що визначають їхню думку про привабливість роботодавця. Окрім критеріїв привабливості роботодавця, у ході дослідження також вивчалася думка кандидатів з досвідом роботи про найкращих роботодавців в Україні, а також джерела інформації, які ця група кандидатів використовує, щоб дізнатися про компанії, що їх цікавлять. Найкращі роботодавці України «Ми попросили кандидатів з досвідом роботи назвати три компанії, в яких вони хотіли б працювати (перше місце – найпривабливіший роботодавець). Респонденти були вільні у своєму виборі – в анкеті не було наведено списку компаній, і учасники дослідження могли назвати які завгодно компанії», – пояснює Ольга Горбановська, партнер, керівник групи Human Capital «Ернст енд Янг». За результатами дослідження, серед лідерів рейтингу є наступні компанії (в алфавітному порядку): Coca-Cola Beverages Ukraine, Google, Kraft Foods Ukraine, Kyivstar, MTS, Nestle Ukraine, Philip Morris Ukraine, Procter & Gamble Ukraine і System Capital Management. Загалом респонденти назвали 1484 компаній, в яких вони хотіли б працювати. Джерела інформації про компанії На думку 33% опитаних, головним джерелом інформації про потенційних роботодавців є вебсайти з працевлаштування. З незначним відставанням за вебсайтами йдуть два такі джерела інформації: родичі /друзі та ЗМІ – їх назвали по 30% респондентів. Крім того, кандидати з досвідом роботи зазначили, що часто знають про компанію, тому що працювали з нею як з партнером по бізнесу (26%). «Як позитивний внутрішній імідж серед працівників компанії, так і правильний зовнішній імідж компанії у ЗМІ суттєво впливають на загальний імідж компанії як роботодавця серед кандидатів з досвідом роботи, – коментує Ольга Горбановська. – Оскільки при виборі роботодавця кандидати звертають все більше уваги на галузь та продукцію компанії, задоволеність клієнтів якістю послуг та продуктів є ще одним важливим чинником, який формує імідж роботодавця. З огляду на це, компанії мають працювати над укріпленням визначальних чинників іміджу роботодавця, і пам’ятати, що зовнішній імідж відображає внутрішній стан справ у компанії, зокрема в питанні програм і політик управління персоналом. У добу новітніх інформаційних технологій та все більшого числа користувачів інтернетом, для формування зовнішнього іміджу компанії як роботодавця ключовими є рівень задоволеності її працівників та клієнтів». Про дослідження Дослідження «Найкращий роботодавець серед кандидатів з досвідом роботи за 2010 рік» проводилося шляхом онлайн-опитування, посилання на яке були розміщені на сайтах з працевлаштування та на веб-сторінці «Ернст енд Янг». Компанія «Ернст енд Янг» висловлює особливу подяку за сприяння в поширенні анкет сайту RABOTA.UA. У ході дослідження ми також співпрацювали з провідними агентствами і порталами з працевлаштування, які допомагали нам зібрати електронні та паперові версії анкет: Brain Source International, EXON Recruiters, HeadHunter, MAIN.Search&Development, Promotion, Staff Service, Ward Howell та WorldStaff. Крім дослідження серед кандидатів з досвідом роботи, «Ернст енд Янг» вивчає думку студентів про найкращих роботодавців, ставлення працівників до компанії, в якій вони працюють, а також вивчає думку клієнтів про якість продукції чи наданих послуг. Фахівці групи Human Capital використовують ці чотири інструменти як основу для надання консультаційних послуг з управління іміджем роботодавця. Звіт про дослідження «Найкращий роботодавець серед студентів за 2010 рік» компанія «Ернст енд Янг» оприлюднить у листопаді 2010 року.
Реклама: