Підсумки подарункової акції від ТМ Raffaello

Четвер, 11 листопада 2010 —
Влітку 2010 року компанія Ferrero провела подарункову акцію «Відкрий серце з Raffaello!» - продовження успішної та ефективної зимової акції 2009 року.
Головними цілями акції: підтримка літніх продажів та посилення лояльності споживача до бренду.
В організації проекту 2010 року були враховані всі побажання замовника щодо попередньої акції («Відкрий серце з Raffaello 2009»), що дозволило оптимізувати процес і долучити більшу кількість споживачів до участі в акції Механіка проекту нескладна: придбавши акційну упаковку Raffaello, відправ SMS-повідомлення з кодом, зазначеним на картці та стань учасником розіграшу цінних призів від ТМ Raffaello: 5 000 срібних «сердець» з цирконієм, 8 «сердець» з білого золота з діамантами, 2 романтичні подорожі на двох до Італії. На даний момент можна впевнено сказати: - акція стала успішною! Всі коштовні призи розіграні і доставлені адресатам. Два учасника акції, які виграли головний приз - подорож на двох, вже повернулися з Італії, де завдяки ТМ Raffaello, отримали незабутні враження! Крім позитивних відгуків від замовника - компанії Ferrero, на адресу організатора проектів у 2009 та 2010 роках компанії «ВАВІЛОН» надійшла велика кількість подяк від учасників. А це свідчить про те, що кожний маркетинговий проект можна здійснити по-особливому, намагаючись знайти шлях до серця кожного споживача!
Реклама: