Доходи міжнародної практики «Ернст енд Янг» за 2010 фінансовий рік склали 21,3 млрд. доларів США

Четвер, 7 жовтня 2010 —
У другому півріччі зростання доходів відновилося завдяки росту впевненості компаній у перспективах ринку, і ця тенденція продовжується в 2011 фінансовому році. Суттєве зростання доходів зафіксоване на ринках, що розвиваються. За чотири роки сума інвестицій на ринках, що зростають, та стратегічних ринках склала 1,2 млрд. доларів США
Компанія «Ернст енд Янг» оголошує про те, що доходи її міжнародної практики за фінансовий рік, що завершився 30 червня 2010 року, склали 21,3 млрд. доларів США (у 2009 фінансовому році цей показник дорівнював 21,4 млрд. доларів США). У 2010 фінансовому році динаміка показників була нерівномірною: ряд спадів у першому півріччі змінився зростанням в третьому і четвертому кварталах. У другій половині фінансового року обсяг доходів у доларах США збільшився на 5,3%. У розрізі даних за чотирма географічними регіонами «Ернст енд Янг» новий Тихоокеанський регіон показав зростання доходів на рівні 9%. При цьому в Америці, EMEIA (Європа, Близький Схід, Індія та Африка) і Японії обсяг доходів знизився на 3,2%, 0,9% і 0,3% відповідно. У другій половині 2010 року всі регіони продемонстрували позитивну динаміку. «Відновлення зростання доходів у всіх наших підрозділах у другій половині поточного року вселяє оптимізм. Це не тільки свідчить про відновлення світової економіки, а й демонструє успіх нашої програми глобальної інтеграції, віддачу від наших інвестицій в ринки, що розвиваються, а також виняткову цілеспрямованість і високий професіоналізм наших співробітників», – зазначив Джим Терлі, голова і головний виконавчий директор Ernst & Young Global. У червні 2010 року компанія «Ернст енд Янг» підкорила ще один важливий рубіж, здійснивши інтеграцію практик Тихоокеанського регіону: понад 1200 наших партнерів повністю підтримали ідею про заснування нового об'єднаного регіону. Наші клієнти та зацікавлені сторони схвалюють ці рішення. Це свідчення того, що ми обслуговуємо їх саме так, як їм хотілося б – як інтегрована на глобальному рівні організація, а не група розрізнених національних практик. Компанія «Ернст енд Янг» планує внести свій внесок у відновлення світової економіки за допомогою залучення в 2011 році нових співробітників (з них більше 5000 в Китаї та Індії). За результатами опублікованого минулого тижня дослідження з питань працевлаштування 2010 року, проведеного компанією Universum серед 130 тисяч студентів з різних країн світу, «Ернст енд Янг» посіла третє місце серед найкращих роботодавців світу і була названа найбільш привабливою компанією для випускників у більшій кількості країн, порівняно з конкурентами. Джим Терлі додає: «У пору відновлення після найглибшого за кілька десятиліть спаду світової економіки підприємницька діяльність відіграє особливо важливу роль у забезпеченні сталого підйому і створення можливостей для працевлаштування. Сьогоднішні підприємці – це керівники провідних компаній майбутнього, і ми безперервно зміцнюємо наші лідерські позиції в питанні підтримки підприємництва». У 2010 фінансовому році виповнилося чотири роки з того моменту, як компанія «Ернст енд Янг» оголосила про свою інвестиційну програму обсягом 1 млрд. доларів США. Підкреслюючи зміну балансу сил на світовій економічній арені, велика частина нових інвестицій спрямовується на ринки, що розвиваються. Результати програми перевищили очікування, і в результаті було інвестовано понад 1,2 млрд. доларів США. «Наша орієнтація на ринки, що розвиваються, зумовила значне зростання доходів у 2010 фінансовому році на цілому ряді ринків, включаючи Африку, Китай, Індію та Бразилію. Зважаючи на успіх нашої першої глобальної інвестиційної програми і розширення можливостей, які ми бачимо на ринках, що розвиваються, в осяжному майбутньому ми продовжимо здійснювати інвестиції на аналогічному рівні», – розповідає Джон Ферраро, головний операційний директор Ernst & Young Global. «Зміна напрямку грошових потоків і демографічні зміни зміцнюють нашу рішучість зберегти свої позиції як глобально інтегрованої організації у сфері надання професійних послуг та розвивати передову корпоративну культуру», – підсумував Джим Терлі. – «У період відновлення економічної активності унікальна позиція нашої організації дозволяє нам надавати якісні послуги клієнтам у будь-якій країні світу».
Реклама: