28 листопада в kmbs стартує «Школа результативного маркетингу»

Неділя, 31 жовтня 2010 —
У листопаді стартує нова 7-модульна програма Києво-Могилянської Бізнес Школи – «Школа результативного маркетингу».
А наскільки ваш маркетинг є результативним та ефективним?
З листопада по травень в одній з кращих бізнес-шкіл України – kmbs, проходитиме нова програма: Школа результативного маркетингу. Протягом 7 «зустрічей» в kmbs провідні маркетологи українських та міжнародних компаній зможуть розібратися та детально проаналізувати такі поняття як маркетингова стратегія, управління купівельною поведінкою споживачів та портфелем брендів, процес ефективного ціноутворення, а також – що значить ефективні інтегровані комунікації. В межах навчання учасники отримають ґрунтовні професійні знання для побудови результативної системи маркетингу в своїх компаніях та досягнення стратегічних цілей бізнесу. Для цього передбачена наскрізна робота над індивідуальним проектом, що буде реалізований протягом навчання в компанії учасника та супровід цього проекту від розробки до отримання реальних результатів від його впровадження. Досвідом в аудиторії ділитимуться кращі в Україні спеціалісти: Олена Мальцева, генеральний директор Companion Group, Дмитро Джеджула, незалежний консультант з маркетингу, Михайло Винницький, науковий керівник програми Президентська МВА kmbs, Костянтин Пацера, викладач бізнес-аналізу kmbs, Борис Адамовський, керуючий партнер компанії Applied Media та випускник програми Президентської МВА. Дати проведення: Модуль №1: 28 – 30 листопада 2010 Розуміння контексту та маркетингова стратегія Модуль №2: 12-14 грудня 2010 Управління купівельною поведінкою споживачів Модуль №3: 3-5 лютого 2011 Управління брендом та портфелем брендів Модуль №4: 3-5 березня 2011 Управління продуктом/портфелем Модуль №5: 31 березня – 2 квітня 2011 Управління ціною та дистрибуцією Модуль №6: 28-30 квітня 2011 Управління інтегрованими комунікаціями Модуль №7: 19-21 травня 2011 Управління ресурсами і результатом Детальніше про програму "Школа результативного маркетингу" До зустрічі в аудиторії!
Реклама: