Свого логічного фіналу дійшла спільна акція ТМ Liptоn та телеканалу СТБ

Понеділок, 19 липня 2010 —
На початку липня 2010 року фаворит інтернет-опитування від ТМ Liptоn бандурист Ярослав Джусь відвідав столицю світової культури Париж.
Нагадаємо, що на початку 2010 року ТМ Liptоn виступила офіційним партнером і спонсором шоу «Україна має талант!-2». Цей крок став продовженням місії ТМ Liptоn з підтримки талановитих українців. Інтернет-опитування на сайті www.liptonart.net тривало з 20 квітня по 3 червня 2010 року. За його умовами користувачі сайту відзначали серед 50-ти талантів, що пройшли до півфіналу шоу «Україна має талант!-2», свого улюбленця, яким став Ярослав Джусь. В якості заохочення, із рук художниці і музи творчих проектів ТМ Lipton Євгенії Гапчинської, Ярослав отримав путівку на двох до Парижу з екскурсією до одного з найбільших і визначних музеїв світового мистецтва – Лувру. У подорож Ярослав, як і обіцяв, взяв свою дівчину Катерину. Протягом чотирьох днів перебування у Парижі вони відвідали найвидатніші місця столиці Франції. В ці дні на центральних вулицях та майданчиках міста можна було почути чарівні мелодії, виконанні Ярославом на бандурі. Під час подорожі талановитого музиканта супроводжувала знімальна група одного з телеканалів, на якому незабаром буде показано сюжет про подорож Ярослава Джуся до Парижу. «Lipton вже не в перше підтримує талановитих українців – ми раді, що маємо можливість втілити в життя їх мрії, – розповідає бренд-менеджер ТМ Lipton Віра Чорнойван. – Впевнена, що подорож до Парижу справила на Ярослава незабутні враження, які допоможуть йому створити багато талановитих творів. Адже Lipton дарує Ковток Натхнення!”. Організація та PR-підтримка проекту була здійснена PR-компанією «Вавілон»
Реклама: