Старший юрист ЮК Jurimex виступив із доповіддю на конференції «Зерно Причорномор’я 2010»

Вівторок, 1 червня 2010 —
Старший юрист ЮК Jurimex Любомир Питель виступив із доповіддю на тему «Юридична специфіка бартерних операцій» в рамках щорічної міжнародної конференції «Зерно Причорномор’я 2010. Чорноморський регіон: аграрні стратегії після 2010», яка відбулася 19-20 травня 2010 року в Києві.
Старший юрист ЮК Jurimex Любомир Питель виступив із доповіддю на тему «Юридична специфіка бартерних операцій» в рамках щорічної міжнародної конференції «Зерно Причорномор’я 2010. Чорноморський регіон: аграрні стратегії після 2010», яка відбулася 19-20 травня 2010 року в Києві. У своїй доповіді пан Питель проаналізував основні ризики для сторін, що укладають бартерні угоди під час торгово-економічних операцій в агропромисловому секторі, зокрема між аграрними підприємствами, трейдерами, покупцями зерна та олійних культур, і наголосив на тому, що до бартерних операцій як способу розрахунку в умовах фінансової нестабільності все частіше вдаються українські та західні агрокомпанії. Конференція зібрала представників понад 200 провідних торгівельних та промислових компаній аграрного сектору. Протягом численних секцій та круглих столів заходу експерти обговорили ключові аспекти аграрних стратегій країн Чорноморського регіону, перспективи кредитування та інвестицій в аграрний бізнес України, зростання кількості споживачів сільськогосподарської продукції в світі та, відповідно, можливості формування товарних союзів для просування українських агровиробників на міжнародних ринках. Як прокоментував Любомир Питель: «Актуальність конференції цього року була зумовлена позитивними тенденціями в аграрному секторі, як-то очікувана стабілізація інвестицій, зростання темпів виробництва сільськогосподарської продукції, прогнози збільшення продажів та зростання ВВП країни. Грамотно сплановані, зокрема з юридичної точки зору, бартерні операції, які передбачають передачу товару у власність в обмін на інший товар, можуть значно полегшити ведення економічного діалогу аграрних компаній, тим паче, що на західних ринках ця практика вже давно набула широкого застосування».
Реклама: