Різноманітність досвіду і культур – основний рушій інноваційного розвитку

Четвер, 28 січня 2010 —
У звіті «Нове глобальне мислення» увазі керівників найбільших компаній представлені основні чинники, що визначають процес змін у структурі глобальних організацій
Відповідно до опублікованого звіту компанії «Ернст енд Янг» основним рушієм інноваційного розвитку компаній є різноманітність підходів. У звіті показано, як у результаті зіткнення думок, сформованих з урахуванням різних точок зору, з'являються інноваційні ідеї. У звіті «Нове глобальне мислення: різноманітність досвіду і культур як основа інноваційного розвитку» (The new global mindset: driving innovation through diverse perspectives) представлені результати проведеного «Ернст енд Янг» опитування думок 520 керівників вищої ланки найбільших міжнародних компаній. Основний висновок полягає в тому, що, як правило, лише близько 5% вищого керівництва організацій, діяльність яких охоплює 25 або більше країн, працюють за межами країни, в якій розташована материнська компанія. Це дозволяє припустити, що подібні організації починають стикатися з дефіцитом ідей та культурного розмаїття, необхідних для подальшого розширення і трансформації бізнесу в глобальному масштабі. Голова ради директорів і головний виконавчий директор Ernst & Young Global Джеймс Терлі зазначив: «Економічна криза змусила компанії переглянути моделі ведення бізнесу. Одним з основних аспектів, які вимагають ретельного розгляду, є взаємозв'язок між різноманітністю підходів і забезпеченням інноваційного розвитку. Керівникам компаній необхідно проаналізувати, яким чином недостатня різноманітність думок як на вищому рівні, так і на рівні окремо взятих груп впливає на виконання планів глобального розвитку, розробки нових видів продукції або укладання угод зі злиття і поглинання». У звіті висловлюється думка, що різноманітність повинна визначатися крізь призму не тільки расової чи статевої приналежності. Необхідно розглядати людський досвід у цілісності: культура, освіта, вік, професійні навички, особисті якості та життєвий досвід. За результатами інтерв'ю, проведених серед представників наукової та бізнес-спільноти, фахівці «Ернст енд Янг» визначили чотири принципи, на які слід орієнтуватися керівникам провідних компаній: - Формуйте новий тип мислення. Зосередьте увагу на тому, щоб очолити процес змін, подумайте про те, яким чином може бути забезпечена необхідна трансформація культури організації. - Розвивайте таланти і підтримуйте їх різноманітність. Активно підвищуйте рівень професіоналізму різних груп фахівців – шукайте таланти в тих відділах, на які раніше не звертали уваги. - Передбачайте інновації. Використовуйте різноманітність підходів і функціональні можливості для пошуку нових продуктів і послуг. - Консенсус не завжди доцільний. Розумне зіткнення ідей сприяє якісному зростанню енергії і творчого потенціалу компанії. Водночас ефективними подібні «ідейні зіткнення» стають лише за умови правильної міжкультурної комунікації та стилю управління, що враховує різні підходи. «Всім нам відомо, що інновації – це ключ до відновлення економіки, – відзначає Бет Брук, заступник голови ради директорів Ernst & Young Global. – У сучасних умовах ті керівники компаній, які справді мають глобальний підхід і спосіб мислення, а так само здатність узагальнення різних думок і точок зору, зможуть очолити процес інноваційного розвитку та забезпечити довгостроковий успіх бізнесу».
Реклама: