Майже 50% інвесторів, аналітиків і кредиторів вважають, що рівень знецінення виявився нижчим прогнозованих значень

Четвер, 14 січня 2010 —
Для отримання доступу до капіталу необхідно повернути довіру зацікавлених сторін
Рівень знецінення, показаного організаціями протягом останніх двох років, виявився нижче прогнозованих значень, вважають 47% інвесторів, аналітиків і кредиторів, які брали участь у новому дослідженні аудиторської та консультаційної компанії «Ернст енд Янг». Крім того, в результаті дослідження «Вдосконалення обліку знецінення – ключ до підвищення довіри зацікавлених сторін», в рамках якого було опитано 170 користувачів фінансової звітності в 32 країнах, були виявлені три сектори, де протягом наступних півтора-двох років, швидше за все, продовжиться знецінення активів, – нерухомість, банківська сфера і ринки капіталу, а також автомобільна галузь. Понад 90% респондентів вважають, що прогнозування грошових потоків протягом найближчого року або півтора року буде важким або дуже важким. Джим Ілз, керівник міжнародної практики компанії «Ернст енд Янг» з оцінки та бізнес-моделювання, зазначив: «Інвестори, аналітики і кредитори розуміють, з якими складними факторами пов'язане управління бізнесом в умовах економічної нестабільності. Проте вони не цілком упевнені в стабілізації ситуації і виявляють обережність щодо прогнозів керівництва, які стосуються перспектив розвитку бізнесу. У результаті вони будуть вимагати підвищення прозорості інформації та деталізації пояснень до застосованих керівництвом припущень щодо майбутнього розвитку компанії». Ключовими чинниками є довіра та обмін інформацією Понад 90% учасників опитування використовують інформацію щодо знецінення, розкриту в фінансовій звітності, у процесі прийняття рішень про інвестиції або кредитування, у тому числі для перевірки на предмет відповідності іншій інформації, наданій керівництвом, а також для оцінки компанії. Найбільше значення має розкриття інформації про думку керівництва щодо майбутнього розвитку бізнесу (на думку 44% учасників дослідження) та подій, які призвели до знецінення (на думку 41% респондентів). Джим Ілз додав: «У разі подання даних про знецінення керівництво перш за все має бути пояснити два однаково важливі чинники: вплив знецінення на перспективи розвитку бізнесу, а також розміри і причини знецінення. Такий підхід підвищить довіру учасників ринку». Інтегрований процес тестування Для підвищення і збереження довіри зацікавлених сторін провідним компаніям буде необхідно впровадити надійні комплексні процедури тестування на предмет знецінення. Кристіан Муйон, заступник голови ради директорів Ernst & Young Global, керівник міжнародної практики аудиторських послуг компанії «Ернст енд Янг», зазначив: «При складанні прогнозів щодо грошових потоків керівництво повинне враховувати найсвіжіші дані, отримані в результаті аналізу економіки в цілому і галузей зокрема, а також впроваджувати тестування на предмет знецінення у структуру загального процесу управління капіталом і стратегічного планування. Відповідно, дуже важливою є активна участь вищого керівництва в процесі тестування на предмет знецінення». Кристіан Муйон також додав: «Ті компанії, які презентують добре підготовлену фінансову звітність, що відповідає загальним поясненням щодо перспектив розвитку бізнесу та рівня знецінення, підвищать довіру в очах зацікавлених сторін, і в остаточному підсумку отримають більше можливостей доступу до капіталу». Про дослідження Дослідження проведене компанією «Ернст енд Янг» за участю інвесторів, аналітиків з питань інвестицій та представників кредитних організацій – ключових користувачів фінансової звітності. В опитуванні, яке проводилося в режимі он-лайн в період з вересня по жовтень 2009 року, взяли участь 170 респондентів із 32 країн, що представляють провідні банки та інвестиційні компанії.
Реклама: