«Оболонь» звітує про соціальну діяльність

Четвер, 20 серпня 2009 —
На початку серпня «Оболонь» випустила свій перший соціальний звіт. Документ відображає прогрес у діяльності компанії в сфері відповідального ведення бізнесу та сталого розвитку у 2007 та 2008 роках. Крім іншого, цей звіт є першим у пивній галузі і водночас найбільш результативним в Україні.
Соціальний звіт компанії «Оболонь» складений за загальноприйнятими міжнародними стандартами звітності GRI (третьої версії) і відповідає високій оцінці «В». Слід також відмітити, що ЗАТ «Оболонь» є учасником Глобального договору ООН вже два роки, і відповідно до вимог даної організації та принципів корпоративного управління реалізує заходи щодо регулярного звітування громадськості про свою соціальну діяльність. Основна місія соціального звіту – ознайомити всіх зацікавлених із діяльністю компанії «Оболонь». Наприклад, мало хто знає, що компанія «Оболонь» переробляє і використовує 86% відходів виробництва. Або те, що вже довгі роки «Оболонь» є одним із найбільших меценатів і благодійників в Україні, на кошти якого відновлено і збудовано десятки церков та архітектурних пам’яток, фінансуються культурні і благодійні організації, кіновиробництво, книговидання тощо. Влітку 2008-го компанія однією із перших відреагувала на стихійні паводки на Західній Україні, виділивши мільйон гривень та продукцію для постраждалих. А середня заробітна плата на ЗАТ «Оболонь» зросла у 2008 році на 18%. Також у 2008 році компанія досягла значних успіхів у зменшенні впливу на довкілля: на 33% зменшено викиди зернового пилу від роботи елеватора, на 43% зменшено утворення відходів вологої дробини, питоме утворення відходів зменшено на 36%. У звіті компанії «Оболонь» детально розкрито такі важливі теми, як економічні результати діяльності, екологічна безпека виробництва, охорона та безпека праці, управління якістю, використання ресурсів, соціальні інвестиції та маркетингові комунікації. Зокрема, останнім часом «Оболонь» надає особливе значення питанням культури споживання пива. «Відповідальний маркетинг компанії «Оболонь» полягає в особливій увазі до певних аудиторій (наприклад, до так званої групи ризику – людей, молодших за 18 років), та веденні діалогу зі споживачами (розповсюдження правдивої інформації про продукцію), пропаганді культурного споживання пива», – Сергій Блощаневич, голова Ради ЗАТ «Оболонь». У роботі над наповненням звіту необхідною інформацією взяли участь спеціалісти понад 15 відділів ЗАТ «Оболонь». Координатором робочої групи з розробки соціального звіту став голова Ради ЗАТ «Оболонь», а зведення інформації та інші завдання реалізував відділ зв’язків із громадськістю. Кожен охочий зможе ознайомитись із текстом соціального звіту з 14 серпня, звернувшись у відділ зв’язків із громадськістю ЗАТ «Оболонь», або завітавши на Інтернет сторінку www.obolon.ua.
Реклама: