«Живчик» підвищує IQ українських дітей!

Середа, 1 липня 2009 —
1 червня стартувала всеукраїнська акція «Чита-чі» від ТМ «Живчик», яка триватиме до 30 вересня. Цього року юнацтво та молодь, що охочі до знань та смачних напоїв, чекають ноутбуки, мультимедійні програвачі, DVD-плеєри та безліч пізнавальних енциклопедій!
Пий «Живчик» – дізнавайся про все на світі! Літні масштабні промо-акції від ТМ «Живчик» уже сміливо можна назвати традиційними. Адже кілька років поспіль Живчик та його друзі радують своїх фанів захоплюючими іграми, цікавими подарунками і, звичайно ж, чудовими смаками улюблених напоїв, які наче створені для літньої спеки. Але цього року «Живчик» не просто роздаватиме дітям цінні подарунки, але також заохочуватиме їх до активного пізнання світу навколо них. Енциклопедії, DVD-програвачі, компактні iPod-и та ноутбуки – саме те, що дасть дітлахам змогу дізнатися про все на світі – разом з Живчиком! Начальник відділу маркетингу ринку напоїв ЗАТ «Оболонь» Павло Шевчук: «Шалений успіх тогорічної літньої акції надихнув нас на продовження подібних активностей від «Живчика». Цього року ми вправі очікувати навіть на більший резонанс, оскільки, дослідивши смаки наших маленьких споживачів, ми пропонуємо їм нові, більш цікаві та корисні подарунки. До того ж, ця акція має сподобатися не тільки дітям, але й їхнім батькам, адже у формі веселої гри вона спонукатиме дітей також і до інтелектуального розвитку». Реалізація акції «Механізм акції простий та прозорий: чим більше надіслано SMS з унікальним кодом, який знаходиться під кришкою, тим більше шансів на отримання подарунку»,– відзначив Павло Шевчук. Визначення власників цінних подарунків відбувається: – щогодини 3 коди від напоїв «Живчик з соком яблука», «Живчик з соком груші» та «Живчик з соком лимона», які першими за годину надійшли на акційний номер, гарантовано отримують дитячу енциклопедію. – щодня також 3 коди від різних напоїв виграють своїм власникам компактний DVD-програвач Philips. – щотижня один гравець, який відправив будь-який акційний код, отримує iPod Apple iTouch з сенсорним екраном. – щомісяця один з учасників стає щасливим володарем головного подарунка – сучасного ноутбука Apple MacBook Air. Цілих чотири місяці (122 дні) відведено учасникам на те, щоб випробувати долю та отримати безліч надзвичайних подарунків від «Живчика». Зворотній зв’язок Для максимальної зручності учасників розроблено яскравий та простий у користуванні акційний web-сайт (www.zhivchik.ua/akcia). Дізнатися про правила акції та зареєструвати коди можна не тільки в мережі Інтернет, але й з мобільного телефону! Вартість 1 SMS повідомлення на номер 3553 дорівнює стандартній вартості SMS згідно тарифних планів операторів. Про право отримання Подарунка учасника повідомляють за допомогою SMS-повідомлення. Про результати визначення власників подарунків можна буде дізнатись на сайті у розділі «Переможці» або за телефоном гарячої лінії 8 800 503 35 30 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України). Інформація про компанію: ЗАТ «Оболонь» - провідний національний виробник пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної води. До складу корпорації входять головний завод у Києві та 6 підприємств у регіонах України. Основні бренди: «Оболонь», «Magnat», «hike premium», «Оболонь BeerMix», «Zibert», «Десант», «Живчик», «Frest», «Прозора». Продукція компанії експортується у 33 країни світу.
Реклама: