СЕРГІЙ БЛОЩАНЕВИЧ:РЕАЛЬНИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ НЕ ПІДТРИМУЄТЬСЯ ДЕРЖАВОЮ

Середа, 1 липня 2009 —
24 червня відбувся круглий стіл на тему «Купуй українське, або кому належить ця країна». Основною темою дискусії стала проблеми «просування» і підтримки українських товаровиробників.
В ході обговорення Сергій Блощаневич голова ради ЗАТ «Оболонь» повідомив, що «Україна здатна на багато чого, особливо у харчовій галузі. Але події, які відбуваються в нашому законодавчому органі, гальмують цілу галузь. Ніхто і ніде так не бореться з пивною галуззю, як це робиться у нас. Галузь може просто бути знищена. У зв'язку з кризою Європа знижує податки, у нас же все навпаки: уряд навмисно або випадково заганяє нас у кут». «Сьогодні реальний сектор економіки не підтримується державою», - наголосив голова ради ЗАТ «Оболонь». Зі сторони держави, ніхто не веде мову про преференції. Це стосується підвищення акцизу на пиво удвічі у середині сезону. Крім того, за словами Сергій Блощаневича, зараз готується ще одне несприятливе рішення – прирівняти пиво та горілки. Якщо цей та інші нелогічні закони будуть прийняті, то галузь "ляже", - констатував голова ради ЗАТ «Оболонь». На думку Сергій Блощаневича, цим рішенням відповідальність торгівлі і органів правопорядку перекладають на виробників пива. «Ми підтримуємо посилення відповідальності за реалізацію пива в громадських місцях, обмеження торгівлі за віковим цензом, але ми ж це не контролюємо, є певні органи, торгівля», - зазначив голова ради ЗАТ «Оболонь». «Якщо пиво прирівняють до алкогольних напоїв, то значно обмежуються продажі пива в роздріб, а це істотно зменшить, приблизно на 30%, точки реалізації. Натомість ринок пива може впасти на 20-30%». Скорочення пивного ринку призведе до втрати тисяч робочих місць і скорочення надходжень до державного бюджету. «Компанія «Оболонь» у минулому році заплатила державі різних податків на суму півмільярда гривень. Цього року ми не спроможні підтримувати такі темпи. За таких умов, коли нормативна база змінюється залежно від політичної кон’юнктури принаймні раз на три місяці, працювати і планувати щось на майбутнє дуже складно», - наголосив Сергій Блощаневич. ЗАТ «Оболонь» - провідний національний виробник пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної води. До складу корпорації входять головний завод у Києві та 6 підприємств. Основні бренди: «Оболонь», «Magnat», «hike premium», «Оболонь BeerMix», «Zibert», «Десант», «Живчик», «Frest», «Прозора». Продукція компанії експортується у 33 країни світу.
Реклама: