Смачна вигода безготівкових розрахунків
Ідеї, які змінюють міста
«Програма лояльності Банку Кредит Дніпро по суті об’єднує елементи двох механізмів, тобто нарахування балів, які можна використовувати для повної компенсації витрачених коштів (фактично 100%-а знижка)», – зазначає Сергій Коптік, директор напрямку продуктів VISA в країнах СНД і Південно-Східної Європи.
Зазначимо, що це не партнерська програма банку з конкретною мережею ресторанів або конкретною авіакомпанією. Клієнт, накопичивши певну суму бонусів, може витратити їх на похід у будь-яке кафе чи ресторан, а також придбати квитки незалежно від авіакомпанії, часу і маршруту подорожі.
«Наша нова програма лояльності – це не звичний вітчизняному споживачеві кешбек чи стандартна дисконтна програма з певною мережею ресторанів або конкретною авіакомпанією, – коментує Олена Малинська, голова Правління Банку Кредит Дніпро. – Ми надаємо українцям повну свободу вибору. Для нас абсолютно не має значення, на що клієнт витратить накопичені бонуси – на діловий обід у ресторані з партнерами чи на чашку кави в улюбленій кав’ярні з друзями, на переліт територією України або на подорож в інші країни». За словами Олени Малинської, по суті, банк у певний момент просто візьме на себе витрати клієнта щодо проведення його особистого або бізнес-дозвілля.
У цілому ж сьогодні в Україні й у країнах СНД найчастіше використовуються два механізми програм лояльності: нарахування миль або балів, які надалі можна буде використовувати для отримання подарунків (наприклад, безкоштовні авіаквитки, знижки в торговельних точках, подарунки з каталогу тощо), або знижки, надані торговими підприємствами при оплаті картами певної платіжної системи.
«Хороша бонусна система повинна створювати стимули для певної зміни патерна поведінки, яка вигідна і ритейлеру, і банку. У нас максимум – це просто приємний сюрприз: у вас є 10 бонусів на карті – хочете, зробимо знижку на 10 грн? Це приємно, але не змінює поведінку», – зазначає Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine.
Основною проблемою він називає непродуманість програм, які обмежують клієнтів, наприклад, у виборі місця, де при покупці можна отримати бонус, усього п’ятьма ресторанами або торговельними точками. Тому програма лояльності Банку Кредит Дніпро – одна з небагатьох, де цю проблему вирішено.
Автор: Валерія Давидова