Майстер-клас Володимира Орлова від kmbs "Створення цінності для клієнта"

Середа, 23 листопада 2011
Запрошуємо всіх, хто хоче по-новому подивитись на систему продажів у своїх компаніях, відвідати майстер-клас Володимира Орлова, директора по роботі з корпоративними клієнтами компанії Cisco, "Створення цінності для клієнта", який відбудеться 13 грудня в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs].


Кінець епохи офшорів

Запрошуємо всіх, хто хоче по-новому подивитись на систему продажів у своїх компаніях, відвідати майстер-клас Володимира Орлова, директора по роботі з корпоративними клієнтами компанії Cisco, "Створення цінності для клієнта", який відбудеться 13 грудня в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs].
Подія буде цікавою та корисною для керівників відділів з продажу та маркетингу, регіональних та “key account” менеджерів, генеральних та комерційних директорів, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу
В ході майстер-класу Володимир поділиться досвідом зміни та переналаштування роботи з ключовими клієнтами компанії Cisco та допоможе учасникам знайти відповіді на виклики сучасного українського ринку:

Основні питання майстер-класу:
1. Створення цінності
• процес створення цінності для клієнта;
• що робити коли наявні «цінності» не працюють.
2. Стратегія роботи з корпоративними клієнтами
• особливості роботи з ключовими клієнтами в сучасних умовах;
• як знайти помилкові припущення, на яких будується система роботи з ключовими клієнтами;
• розробка стратегії роботи з корпоративними клієнтами.
3. Зміна моделі продажу
• що потрібно змінити в наявній моделі продажу ключовим клієнтам для досягнення стійкого зростання?
• що робити для успішного закриття угоди.

Дата і час проведення: 13 грудня, з 15-00 до 19.00.
Вартість: 500 грн. без ПДВ
Адреса проведення: Київ, вул. Волоська, 8/5, 4-й поверх, Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]

З питань участі у майстер-класі, будь ласка, звертайтесь до Тимура Демчука tdem@kmbs.com.ua, тел.: [044] 490 6635, [097] 624 9 624.