ДО УКРАЇНСЬКОЇ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ БІРЖІ ПРИЄДНАЛИСЬ НОВІ УЧАСНИКИ: ТЕПЕР НА ТЕЛЕБІРЖІ ЩЕ БІЛЬШЕ РЕКЛАМНОГО ЧАСУ ДЛЯ ПОКУПКИ ЧЕРЕЗ «ТЕЛЕПОРТ-КС»
Ідеї, які змінюють міста
«Ми ретельно плануємо наші подальші дії, тому запросили спеціаліста від «Телебіржі» саме зараз,в літній період, коли є більше часу для навчання працівників та на тестування системи. Нам відомо, що «Телепортом-КС» користуються багато телеканалів, агентств і рекламодавців, особливо в Києві, тому вважаємо, що настав час прогресувати в освоєнні нових технологій на регіональному медійному ринку» - відзначив Генеральний директор Кіровоградської ОДТРК, Cергій Іванович Омельчук.
«Ми раді вітати нових партнерів на Телебіржі» - коментує комерційний директор проекту Ірена Фешак. «Телепорт-КС – зручна сучасна система для медіа-планування та продажу рекламного часу як по рейтингах так й поспотно. «Телепортом» вже довгий час користуються медійні агентства, сейлз-хаузи та деякі національні телеканали. Тепер, зусиллями Телебіржі, ця програма розширює географію. Розроблена спрощена і доступніша версія «Телепорт Лайт» для каналів спеціального інтересу. З метою прискорення їх інтеграції, представники Телебіржі проводять спеціальні навчання по використанню системи та готові надавати додаткові консультації» - додає Ірена.
Нагадуємо, що «Телебіржа» пропонує програму лояльності стосовно «Телепорту» для нових учасників-каналів.
Більше інформації про проект - http://utvb.tv
Контакти:
Агентство Pillar | Hill & Knowlton
Хорощак Галина
Тел. / факс: 044 569 34 37
E-Mail: khoroschak@pillarpr.com.ua