Бренд України. Виклик для бізнесу
Архів
Цілий ряд країн професійно працюють над власними брендами, розробляючи чітке позиціювання та візуалізацію. innovations.com.ua вирішив долучитися до обговорення бренду України і пошукати відповіді на три питання:
1. Чому тема бренду країни сьогодні стає настільки актуальним?
2. Чому брендом країни повинен перейматися бізнес?
3. Які справи з брендом "Україна"?
Спікери
На поставлені вище питання нададуть свої відповіді три експерти:
1. Андрій Федорів - бренд-менеджер України. CEO та співвласник креативного агентства SAHAR та дизайн-бюро KARANDASH DESIGN. Співвласник групи цифрового маркетингу ESCAPE.UA. Член правління Всеукраїнської рекламної коаліції. Входить в топ-3 найкращих тренерів з маркетингу України (MarketingJazz, 2009).
2. Василь Мирошниченко - партнер компанії CFC Consulting, яка спеціалізується на наданні послуг у сфері стратегічних комунікацій та зв’язків із урядовими структурами. Василь консультує українські та міжнародні компанії у сфері корпоративних комунікацій, зв’язків із громадськістю, зв’язків із інвесторами та урядовими структурами.
3. Олег Скрипка - засновник та лідер музичного гурту "Воплі Відоплясова", ініціатор етнічного фестивалю "Країна Мрій", який 10-11 липня 2010 року пройде всьоме. Організатор "Вечорниць" - етно-вечірок в Україні та закордоном. Засновник музичного видавництва "Країна Мрій", сольного проекту "Лє Ґранд Оркестр". Новий сюрприз Олега Скрипки - проект "Джаз-Кабаре".
Умови участі^
Участь у події безкоштовна. Єдині дві умови – обіймання управлінської посади і попередня реєстрація.
Для реєстрації потрібно надіслати листа Остапу Стасіву (ostap@kmbs.com.ua, 050-338-88-43) з наступною контактною інформацією:
• Ім’я та прізвище;
• Компанія і посада;
• Електронна адреса;
• Контактний телефон.
Організаційна інформація:
Час: 18 червня 2010 року, п’ятниця, 19:00-21:00.
Місце: kmbs – Київ, вул. Волоська 8\1, 4 корпус НаУКМА, 4 поверх, аудиторія 410.
Просимо Вас завчасно реєструватися – кількість місць обмежена.