Захоплюючий майстер-клас з брендингу для випускників MBA
Архів
Захоплююча розповідь про експоненційний підхід до розвитку бренда і диференціації була підтримана численними прикладами з досвіду спікера і його позитивно-шаленою південною пристрастю викладача. Серед багатьох успішних історій на прохання аудиторії автор не побоявся згадати і деякі приклади помилок, які траплялися у стратегічних клієнтських проектах, акцентувавши увагу на практичних уроках і робочих висновках. Жоао неодноразово підкреслив важливість залучення топ-менеджменту і роботи з внутрішньою аудиторією – працівниками організації – при впровадженні змін у політиці брендингу та інновацій. Його приємно вразила глибина та рівень запитань учасників і динаміка дискусії. Аудиторію приголомшили деякі відео-ілюстрації про темп змін у сучасному світі і поведінці споживачів, з якими маркетологам та керівникам бізнесу потрібно ефективно справлятися.
Жоао має ступінь MBA Vlerick Leuven/Ghent Management School у Бельгії і понад 15 років успішного міжнародного управлінського досвіду. Він є партнером міжнародної бренд-консалтингової компанії Strategos Network, де відповідав за проекти в 9 різних країнах Східної Європи та Середньої Азії. Незабаром Жоао очолить новий офіс Strategos у Києві і, сподіваємось, буде частим гостем і автором освітніх програм kmbs.
Подія викликала значний інтерес серед випускників і викладачів Школи. Не зважаючи на пізню годину, аудиторія ледь умістила усіх охочих, а обговорення деяких учасників зі спікером продовжувалося ще майже годину.
“Я сподіваюсь, що нам вдасться втримати цей заряд, темп і практичний інтерес у наступних подіях для випускників”, – прокоментував Дмитро Джеджула, директор зі зв’язків з випускниками MBA і розвитку нових можливостей kmbs. Дмитро пообіцяв, що подібні регулярні події будуть цікавим, але далеко не єдиним компонентом системної взаємодії Києво-Могилянської Бізнес Школи з випускниками її програм MBA.