22 листопада пройде відкритий семінар "Інтернет у готельно-ресторанному бізнесі"

Понеділок, 2 листопада 2009
22 листопада пройде відкритий семінар для спільноти готельно-ресторанного бізнесу, яка обговорюватиме переваги, що їх надає для галузі мережа Інтернет. Організатором зустрічі є агентство aContext А серед учасників та доповідачів семінару – компанії, які пов’язані з інтернет-бізнесом. Це як рекламні агенції та веб-студії, так й інші учасники ринку електронної комерції. З-поміж них, звичайно, є й компанія WebMoney Transfer, що виступить інформаційним партнером події. Зі своїми доповідями виступатимуть компанії Бегун (система контекстної реклами), Connect (найбільша соціальна мережа українського Інтернету), B2blogger (сервіс розповсюдження прес-релізів), Coxo й, звичайно ж, сама система WebMoney, яка доповідатиме доповідатиме про власні розробки й пропозиції для галузі. Й чим дані можливості будуть корисними для власників бізнесу.


Ідеї, які змінюють міста

22 листопада пройде відкритий семінар для спільноти готельно-ресторанного бізнесу, яка обговорюватиме переваги, що їх надає для галузі мережа Інтернет. Організатором зустрічі є агентство aContext А серед учасників та доповідачів семінару – компанії, які пов’язані з інтернет-бізнесом. Це як рекламні агенції та веб-студії, так й інші учасники ринку електронної комерції. З-поміж них, звичайно, є й компанія WebMoney Transfer, що виступить інформаційним партнером події. Зі своїми доповідями виступатимуть компанії Бегун (система контекстної реклами), Connect (найбільша соціальна мережа українського Інтернету), B2blogger (сервіс розповсюдження прес-релізів), Coxo й, звичайно ж, сама система WebMoney, яка доповідатиме доповідатиме про власні розробки й пропозиції для галузі. Й чим дані можливості будуть корисними для власників бізнесу.
Програма семінару
На семінарі будуть розглянуті сучасні інструменти та можливості Інтернету для просування закладів відпочинку, готелів та ресторанів України, включаючи:
• Способи залучення потенційних клієнтів через мережу Інтернет
• Пошукова оптимізація (SEO)
• Контекстна та банерна реклама
• Маркетинг у соціальних мережах (SMO, SMM)
• Методика оцінки ефективності рекламних кампаній в Інтернеті
• Інформаційні та аналітичні дані про ринок готельно-ресторанного бізнесу в Інтернеті
• Системи оплати та бронювання місць в режимі он-лайн за допомогою Інтернет тощо
Практичні приклади від різних компаній нададуть відповіді на конкретні питання про методи, бюджети, терміни та результати.
Будуть розглянуті основні помилки при розробці Інтернет-сайтів та проведення рекламних кампаній – „розбір польотів” та історії успіху.
Круглий стіл із провідними інтернет-маркетологами України дасть можливість отримати відповіді на всі запитання.
Запрошуються:
• Власники, керівники, адміністратори та відповідальні менеджери відпочинкових комплексів, ресторанів, готелів, колиб, садиб, та інших закладів.
• Веб-студії та розробники веб-сайтів - для обміну досвідом та вивчення методів грамотної організації інтернет-представництв: сайтів, порталів, блогів.
• Маркетологи, PR-агенції, рекламні агентства - для вивчення передових інструментів просування та розповсюдження інформації
• Спонсори для організації заходу
За попередньою письмовою заявкою експерти на семінарі можуть провести аналіз і дати оцінку сайту Вашого підприємства.
Генеральним медіа партнером стала компанія Бегун Україна. А генеральнми спонсором події - Парк-Готель.
Вартість участі у семінарі – 750 грн.
Дата: 22 листопада 2009
Час: з 09.00 до 18.00