Журнал «Наш Край» - плани на 2009 рік

П'ятниця, 20 лютого 2009
Проаналізувавши роботу видання у 2008 році, редакція журналу «Наш Край» розробила план розвитку на 2009 рік.


Ідеї, які змінюють міста

Планується збільшити тираж до 75 000 та об’єм до 32 сторінок на фоні залучення нових покупців в магазини «Наш Край». Залучити нових партнерів до співпраці по ефективному розповсюдженню видання та вдосконалити саму систему: мається на увазі представленість видання не тільки в торгових закладах мережі «Наш Край», а й в мережах піцерій, кафе та спортклубів. У рамках реалізації даного плану буде розширено кількість тем за рахунок оптимізації рубрик, згідно досліджень інтересів покупців.
«Виконання цієї стратегії має закріпити асоціацію у споживачів про корпоративний журнал як про найкращий помічник та путівник в Країні Наш Край. Таким чином ми підтримуємо за допомогою журналу та інших маркетингових інструментів позитивний образ бренду «Наш Край» - запевняє головний редактор журналу «Наш Край» Алла Ожиєвська.
Перші кроки вже зроблені. У січневому номері запроваджено кілька нових рубрик:
- Адвокат споживача (коментарі незалежного спеціаліста)
- Ідея для оселі (огляд побутової техніки для кухні)
- Hand-made (рубрика про предмети побуту, які можна зробити власними руками. Майстер-клас)
- Гастрономічний поліглот (розважальна англомовна рубрика)
Планується запровадити ще кілька нових рубрик, повязаних зі здоровим способом життя.



Додаткова інформація
Корпоративне видання «Наш Край – країна достатку» засновано у квітні 2008 року. Виходить українською мовою, 28 сторінок, періодичність виходу – 1 раз на місяць, тираж 50 000 примірників. Засновник ТзОВ «Наш Край-ЛЦ» (управляюча компанія мережі супермаркетів «Наш Край»).