«КИЇВСТАР»: СПІЛКУЙТЕСЬ БІЛЬШЕ ЗІ СВОЇМИ ДІТЬМИ!
Кінець епохи офшорів
Соціологічне дослідження, яке «Київстар» провів разом із Київським міжнародним інститутом соціології протягом червня-липня 2008 року, виявило дефіцит якісного та повноцінного спілкування між батьками і дітьми. Більше половини батьків не достатньо знають, які проблеми виникають у їхніх дітей та як діти їх вирішують. А майже кожній четвертій українській дитині не вистачає спілкування з власними батьками.
Питання спілкування між батьками та дітьми – це системне продовження програми «Спілкування заради майбутнього», яку «Київстар» розпочав у 2007 році. Тоді за результатами соціологічного дослідження та дискусій лідерів громадської думки було визначено набір цінностей, із якими українці асоціюють щасливе та успішне майбутнє. Діти й родина посідають перше місце в системі цінностей сучасних українців.
Компанія «Київстар» як експерт у сфері спілкування вважає своїм завданням спонукати дорослих більше спілкуватися зі своїми дітьми. Ми усвідомлюємо проблему, яка існує в українському суспільстві, і прагнемо виробити можливі шляхи її розв’язання. Мета програми «Спілкування заради майбутнього – 2008» – звернути увагу батьків на важливість якісного та повноцінного спілкування з дітьми задля досягнення кращого майбутнього.
В рамках програми «Спілкування заради майбутнього – 2008», протягом серпня-жовтня 2008 року відбудуться:
1. Всеукраїнське соціологічне дослідження Київського міжнародного інституту соціології з метою з’ясувати глибинні тенденції у спілкуванні батьків та дітей в Україні;
2. Всеукраїнська соціальна рекламна кампанія;
3. Масові сімейні заходи на центральних площах і в міських парках 21 міста України «Сімейне свято «Київстар», у яких зможуть взяти участь понад 100 000 українських родин;
4. Мистецький скульптурний проект, який покликаний відобразити в мистецьких формах проблему дитячої самотності та недостатнього спілкування між батьками і дітьми Скульптури будуть встановлені на Майдані Незалежності в Києві 7–10 серпня;
5. Музичний проект (презентація 26 серпня);
6. Створення спеціального інтернет-ресурсу, присвяченого питанням спілкування між батьками і дітьми: www.spilkuvannia.kyivstar.ua
Ігор Литовченко, президент компанії «Київстар»: «Діти – наше майбутнє. Важливо не тільки це проголошувати, а й реально працювати над тим, щоб діти в нашій країні зростали щасливими. «Київстар» – національний мобільний оператор і соціально відповідальна компанія. Ми прагнемо допомогти налагодити повноцінне спілкування між найріднішими один для одного людьми – батьками та дітьми. Адже в житті немає нічого важливішого й потрібнішого, ніж безпосереднє, особисте та довірливе спілкування з дитиною».
Реалізуючи цей проект, «Київстар» виконує свою соціальну місію та закликає батьків більше спілкуватися зі своїми дітьми.
Дізнатися про програму «Київстар» «Спілкування заради майбутнього» можна на сайті www.kyivstar.ua та у своєму мобільному телефоні на wap.starport.com.ua