ЗАТ «Житомирські ласощі» підтверджує репутацію одного з найбільших галузевих брендів

Середа, 25 червня 2008
За результатами досліджень експертів Всеукраїнської рейтингової програми «Гвардія», ЗАТ «Житомирські ласощі» посіло п'яту позицію в рейтинзі вартості брендів вітчизняних кондитерських компаній і увійшло в загальний рейтинг двохсот кращих українських брендів (92-е місце).


Ідеї, які змінюють міста

Рейтингове дослідження «Гвардія брендів» щорічно проводиться Всеукраїнським рейтинговим агентством за підтримки ВД «Галицькі контракти». Результати дослідження цього року були опубліковані в червні.
«Наш стратегічний план на найближчі 3-5 років спрямований на подальше посилення позицій на ринку України та поза її межами шляхом збалансованої й орієнтованої на світові тренди асортиментної політики, формування знання брендів і стратегічного асортименту продукції кінцевими покупцями. Також ми продовжимо розпочату в 2007 році роботу з побудови технологічної системи дистрибуції й управління вторинними продажами в регіонах»,- прокоментувала результати рейтингу Директор Департаменту маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі» Оксана Шибецька.
«Гвардія брендів» - це рейтинги найбільш успішних брендів на фінансовому, промисловому та споживчому ринках. Система оцінки брендів розроблена на основі й максимально наближена до світових стандартів. Методика розрахунку враховувала можливу прибутковість компанії залежно від успішності й ефективності використання бренду. Крім цього враховувалися популярність, життєвий цикл, сила бренду, прогноз росту компанії й розвитку ринку.
У процесі відбору брендів для об'єктивної оцінки висувалися такі вимоги:
• Бренд повинен бути розроблений українською компанією або для ринку України;
• Компанія, що представляє бренд, не повинна займати монопольну позицію на ринку;
• Бренд повинен бути ринковим і прибутковим;
• Бренд повинен містити: унікальне ім'я та логотип, відмінні риси товару і його виробництва, власні схеми дистрибуції й рекламні повідомлення;
• Фінансова інформація про компанію-власника бренда повинна бути повною, відкритою та доступною.



Відділ маркетингу
ЗАТ «Житомирські ласощі»