Санкції проти РФ: 30 аеропортів і 15 авіакомпаній відключать від авіаційної доменної зони

Вівторок, 14 листопада 2023, 11:58 -

Російські авіакомпанії та аеропорти відключать від міжнародної доменної зони .aero.

Таке рішення ухвалив швейцарський провайдер послуг для цивільної авіації SITA, який адмініструє вказану доменну зону, повідомляє Forbes Russia з посиланням на джерела в авіаційній галузі.

Рішення ухвалено у зв'язку із санкціями і війною в Україні. 

У доменній зоні .aero зареєстровано понад 200 сайтів. Цей домен використовують близько 30 російських аеропортів (Шереметьєво, Жуковський, Казань, Красноярськ, холдинги "Аеропорти регіонів", "Аеродинаміка" та ін.), а також 15 авіакомпаній ("Победа", "Азимут", "Ямал", "Ікар", "Алроса" та ін.).

Реклама:

Цю інформацію підтверджують принаймні три джерела в авіаційній галузі. 

Водночас, як стверджує видання, Росія спробувала розв'язати цю проблему грошима, хоча й не надовго.

За інформацією одного з джерел, реєстратор Ru-Center, отримавши повідомлення від швейцарської сторони, екстрено продовжив термін дії доменів усіх своїх клієнтів на один рік за свій рахунок, щоб зберегти працездатність сайтів.

Реклама:

Яким чином факт спішної олати доменів може вплинути на введення санкційних заходів, російські ЗМІ не повідомляють.

Нагадуємо:

У жовтні Росія подала скаргу до Ради Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) про порушення правил авіасполучення країнами Заходу. 

Після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну проти авіаційної галузі РФ було запроваджено масштабні санкції, які закрили для російських літаків повітряний простір над багатьма країнами світу.

Однак більш чутливо санкції вдарили по стану авіагалузі. У 2023 році на російських літаках стало небезпечно літати. Авіаційні інциденти трапляються з регулярною постійністю.

Попри це, більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.

При цьому в Росії почали приховувати несправності літаків

Зокрема, російська авіакомпанія "Аерофлот" випустила внутрішнє розпорядження, згідно з яким старші бортпровідники мають вносити дані про технічні відмови та несправності обладнання салону до бортового журналу (Cabin Log Book) тільки після узгодження з командиром літака. Така ж практика поширена в інших авіакомпаніях.

Реклама: