TikTok віддаватиме авторам контенту половину доходу від відеореклами
Просто про податки
TikTok заявив, що запускає новий продукт, який дозволить авторам контенту продавати рекламу разом зі своїми публікаціями та отримувати половину доходу, що є зміною для додатку для обміну відео, який історично був орієнтований на незалежних авторів.
Про це пише The Wall Street Journal.
Продукт Pulse Premiere є частиною розвитку програми TikTok Pulse, яка дозволяє елітній групі авторів отримувати половину доходу від відеореклами, яка зʼявляється відразу після їх публікацій у TikTok, пише газета.
Новий продукт пропонуватиме аналогічні переваги для акаунтів обраних користувачів, таких як Condé Nast, BuzzFeed та NBC. Хоча Pulse доступний лише для 4% найкращих постів його авторів - на основі таких показників, як лайки, час перегляду та коментарі - новий продукт продаватиме рекламу під усіма публікаціями від авторів-учасників, повідомили в компанії.
Можливість продавати рекламу в найпопулярнішому додатку соціальних мереж з'явилася в той час, коли багато авторів намагаються впоратися зі складними економічними умовами, що призводить до скорочення витрат і звільнень по всій індустрії.
Для TikTok цей крок створює ще одну можливість отримання прибутку для платформи, а також допомагає налагодити стосунки з рекламодавцями та авторами контенту, пише WSJ.
"Йдеться про те, як ми можемо дійсно урізноманітнити наше портфоліо", - сказав глобальний керівник стратегії монетизації продуктів у TikTok Рей Цао.
Новий рекламний продукт з'явився на тлі того, що додаток, який належить пекінській компанії ByteDance, опинився під загрозою заборони в США після того, як адміністрація Байдена висловила занепокоєння з приводу національної безпеки щодо конфіденційності даних на платформі.
TikTok відкинув звинувачення у зв'язках компанії з китайським урядом і запропонував план вартістю 1,5 мільярда доларів, щоб відокремити свою діяльність у США від Китаю. Компанія також намагається заспокоїти рекламодавців, применшуючи загрозу повної заборони.
Читайте також: Персональний шпигун. Чи справді TikTok небезпечний
Економічна правда