SpaceX придбала велику рекламну кампанію в Twitter для Starlink – CNBC

Вівторок, 15 листопада 2022, 13:20 -


Інновації в дії

Компанія Ілона Маска SpaceX замовила один з найбільших рекламних пакетів, доступних у соцмережі Twitter, яку мільярдер нещодавно придбав за 44 млрд доларів.

Про це пише CNBC із посиланням на внутрішні документи компанії, з яким ознайомився телеканал.

Внутрішні документи свідчать, що рекламна компанії просуватиме у Twitter супутниковий інтернет-сервіс Starlink, що належить і експлуатується компанією SpaceX, в Іспанії та Австралії.

"Рекламна кампанія, яку SpaceX купує для просування Starlink, називається "поглинанням" Twitter.

Коли компанія купує один з цих пакетів, вона, як правило, витрачає до 250 000 доларів, щоб розмістити свій бренд  зверху головної стрічки Twitter на цілий день", - пише видання з посилання на одного нинішнього та одного колишнього співробітника Twitter, які говорили на умовах анонімності.

"Користувачі повинні бачити повідомлення бренду Starlink перші три рази, коли вони відкривають застосунок Twitter в день або дні запланованої кампанії. За словами нинішніх і колишніх співробітників, SpaceX зазвичай не купувала великі рекламні пакети у Twitter", - йдеться у статті.

Через кілька годин після того, як стаття була опублікована, Маск написав у Twitter: "SpaceX Starlink купив крихітний - не великий - рекламний пакет, щоб перевірити ефективність реклами в Twitter в Австралії та Іспанії. Те ж саме зробили для FB/Insta/Google".

Згідно з внутрішніми документами, з якими ознайомився CNBC, SpaceX витратила понад 160 000 доларів на рекламну кампанію в Twitter для Starlink в Австралії та Іспанії.

Нагадаємо:

Компанії General Mills, Audi і Pfizer приєдналися до зростаючого списку компаній, що призупиняють рекламу в Twitter: рекламодавці стурбовані шквалом звільнень керівників Twitter і планами нового власника Ілона Маска щодо модерації контенту.

Економічна правда