У РФ падає виробництво солодощів: серед причин – зменшення поставок на зовнішні ринки

Четвер, 2 червня 2022, 16:35 -


Інновації в дії

У Росії виробництво кондитерських виробів за перші 4 місяці 2022 року знизилося на 3,4% - до 1,2 млн тонн рік до року. Однією з причин зниження виробництва солодощів є зменшення поставок на зовнішні ринки.

Про це пише "Комерсант" із посиланням на презентацію Мінсільгоспу РФ.

За словами джерела газети, за підсумками січня-квітня експорт кондитерських виробів з Росії скоротився на 40 тис тонн рік до року.

Водночас за підсумками перших шести місяців 2021 року вивезення кондитерських виробів зростало на 16,5%, до 329,6 тис тонн рік до року.

З початком війни в Україні низка міжнародних компаній, що локалізували виробництво кондитерських виробів у Росії, відмовилися від експорту своєї продукції з території країни.

Йдеться насамперед про постачання до країн Близького Сходу та Південно-Східної Азії. У березні про це повідомила американська Mars (бренди Mars, Snickers, Milky Way, Bounty та ін.). Аналогічне рішення ухвалила швейцарська Nestle (марки "Росія", KitKat, Nuts, Nesquik та ін.). 

Виконавчий директор Асоціації підприємств кондитерської промисловості "Асконд" В'ячеслав Лашманкін каже, що зниження експорту солодощів пов'язане з логістичними проблемами, які ускладнюють ввезення в країну сировини, упаковки та обладнання.

Крім цього, постачальники цих компонентів не хотіли опинитися під обмеженнями через санкції. Водночас ситуація ніяк не вплинула на споживання всередині країни: обсяги збереглися за рахунок накопичених запасів сировини у виробників, пише газета.

За даними видання, торгові мережі вже відзначають проблеми у категорії кондитерських виробів.

Так, у мережі "Вєрний" говорять про скорочення асортименту, яке наразі має незначний характер. За словами представника мережі, Nestle вивела з продажу бренди Nesquik та KitKat.

Також виробники кондитерських виробів з кінця лютого-на початку березня неодноразово піднімали ціну на свою продукцію, посилаючись на зростання вартості інгредієнтів, упаковки та логістичних витрат.

Економічна правда

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут