У "Столічної водки" терміновий ребрендинг: тепер жодного натяку на Росію

Неділя, 6 березня 2022, 12:45

Компанія Stoli Group, яка виготовляє популярну на Заході горілку під маркою "Столічная водка", терміново проводить ребрендинг своєї продукції, аби компанія ніяк не асоціювалася з Росією.

Про це повідомляє CNN.

Засновник Stoli Group, мільярдер Юрій Шефлер, утік з Росії ще у 2000 році. Він гостро критикував владу Володимира Путіна. Наразі Шефлер виступає "палким критиком" війни, яку Росія розв'язала проти України.

Сама горілка Stoli Group весь час виготовлялася в Латвії, проте на ринку позиціонувала себе як "російський продукт". Аби надалі не асоціюватися з країною-агресором, "Столічная" надалі буде називатися просто Stoli.

Реклама:

Раніше Stoli Group повідомила, що не буде використовувати російську сировину для виробництва горілки. Усі складові там планують імпортувати зі Словаччини.

Як передає CNN, Stoli Group зіткнулася з труднощами щодо реалізації своєї продукції, особливо у США.

Влада американських штатів від Огайо до Нью-Гемпширу закликає негайно прибрати з полиць магазинів усю російську продукцію або продукцію, пов'язану з Росією. Під такі санкції потрапила й латвійська "Столічная".

Ринок горілки у США оцінюється 7 млрд дол на рік. Лише близько 1% горілки має російське походження. Більшість американської горілки виготовляється в США.

Читайте також: Привіт, білоруський трикотажу, прощавайте, вілли в Італії: підсумки економічного фронту 5 березня

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: