"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Сервіс Spotify почав розміщувати рекламу українського бізнесу

Понеділок, 27 липня 2020, 15:57
 

Стрімінговий сервіс Spotify, який офіційно почав роботу в Україні з 15 липня, підписав перші рекламні контракти в Україні з брендами Mastercard, Ballantine's, Ferrero і Uklon.

Про це повідомляє Liga.Tech.

"З моменту запуску Spotify уклав контракти з обмеженою кількістю брендів про рекламне розміщення в безкоштовній версії сервісу в Україні. Ними стали компанії Ballantine's, Ferrero, Uklon і Mastercard.

Ми раді запропонувати брендам і рекламодавцям в Україні інтелектуальні здібності нашого стрімінгового сервісу та сучасні рекламні формати для зв'язку зі слухачами по всьому регіону", - розповіли у Spotify.

Реклама:

З 27 липня компанія оголосила про те, що рекламні розміщення доступні вже для всього українського бізнесу.

Зокрема, доступні наступні формати: "аудіо скрізь" (під час прослуховування музики аудіореклама звучить між піснями), подкасти, відеоформат, оголошення або банери.

Нагадаємо:

Музичний стрімінговий сервіс Spotify з 15 липня офіційно доступний в Україні.

Крім старту в Україні 15 липня Spotify також почав роботу на 12 нових ринках, включаючи Молдову, Казахстан, Білорусь, Росію, Албанію, Боснію і Герцеговину, Хорватію, Косово, Чорногорію, Сербію, Словенію і Північну Македонію.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: